Kynnere HELE tiden

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har kynnere sikkert 50 gang om dagen. Magen blir steinhard bare jeg røyser meg fra do, snur meg litt, går 2 skritt eller lager middag. Prøvd å google meg litt fram, men er det slik at dette er normalt? Blir liksom fler og fler etterhvert som graviditeten går sin gang. Flere som opplever det samme?

Sent from my iPhone

Næh... I grunn ikke... Har nok oftere enn jeg kjenner det altså, men jeg kjenner det vel bare en 10-20 ganger i løpet av dagen... Men kommer i spesifikke situasjoner, som f.eks når jeg går i bakker... Eller som du nevner, reiser meg fra do... Stresser du litt ekstra om dagen kanskje?

Sent from my iPad using BV Forum

Næh... I grunn ikke... Har nok oftere enn jeg kjenner det altså, men jeg kjenner det vel bare en 10-20 ganger i løpet av dagen... Men kommer i spesifikke situasjoner, som f.eks når jeg går i bakker... Eller som du nevner, reiser meg fra do... Stresser du litt ekstra om dagen kanskje?

Nei faktisk ikke. Føler jeg tar det mer med ro om dagene. Men er vel ikke farlig med kynnere?

Sent from my iPhone

Jeg hadde det sånn med de to første. Det var utrolig slitsomt! Fikk ikke inntrykk av at det var noe farlig med det. Kynnere er jo livmoren som trener seg til fødselen, så KANSKJE du får en lett fødsel da? ;) Ikke at jeg vet om det er noen sammenheng i det altså :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, jeg tror ikke kynnere er farlig. Er vel bare at man skal være litt obs på om de øker i intensitet og kommer intervallmessig raskere. Kynnere i seg selv er vel egentlig bra ja, siden de "trener" livmor til fødsel:)

Ja! Jeg har det nett likt. Føle nesten jeg har konstant kynner,men er ikke så gale :-)
Hver gang når jeg reiser meg og bare utav det blå.hele dagen.på natten når jeg må på do. Alltid. Kjenner det er kraftige kynnere og nedpress..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har også en del kynnere, kmmer når jeg anstrenger meg. Merka ikke noe til de i første svangerskapet.

Har mye kynnere på jobb, har en jobb hvor jeg er mye i aktivitet. Kjenner det også mer på trening nå enn før.

Kan også få det når jeg feks reiser meg fra sofaen.

Hvordan går det med deg? :)

Jeg har hatt mye kynnere, særlig siden i sommer (33+1) men det er ikke farlig. Legen min sa at dette er normalt, det er intet annet å gjøre enn å ta det med ro. Ta pauser, legge seg ned. Kroppen forbereder seg til fødselen. ❤️❤️❤️

nevnte det for jordmor i går på kontroll og hun mente jeg måtte roe ned tempoet mitt litt....

Jeg har også veldig mye kynnere - strammer til så snart jeg beveger meg/sitter anstrengt... Er ikke så mye jeg kan roe ned på nå i grunn, men i følge jordmor er det greit så lenge de ikke blir vonde (flere vonde) :)

Flere kynnere i timen her og, helt normalt for noen (dessverre, det er et himla mas).
Jeg syns ikke det hjelper å ta det med ro, styra rundt og var veldig aktiv sist, tok ingen skade av det selvom jeg hadde masse vonde, regelmessige kynnere de siste ukene, fødte etter termindato.
Men det hjelper veldig å ikke stresse! Stresser jeg eller blir opprørt blir det verre.
Nå har maseriene begynt og her, så nå er det fullt sirkus frem til termin :p

Jeg har også konstante kynnere- og også begynt å få maserier som skremmer meg litt. har trodd det har vært begynnende fødsel flere ganger- men lille holder seg heldigvis i magen enda! Synes det er så rart med alle kynnerene siden jeg ikke hadde en eneste kynner sist svangerskap.

Back
Topp