Kynnere fra helvete!!

Zera

Forumet er livet
Ja,da var den plagen komt i hus her ! !
Jeg blir KOKKO om jeg skal gå sånn denne gangen her også..
Var på senteret å kjøpte noe små dill istad, og kynnerne kom som noen godstog på meg ! !

M Ø K K ! !

dagens syting fra meg[8D]

ja,hater det max!!
Eneste positive nå er jo at jeg vet forskjellen på sterke kynnere å rier da...
Men alikavel[:'(]

Kynnere er plagsomme! Hadde masse av dem sist. Nå har jeg en skikkelig kraftig kynner etter at jeg har vært på do om natta...

ORIGINAL: Vugge

Spør kanskje dumt nå, men merker man at man har dem?? Altså.. Jeg vet jo ikke hva det er, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter...[8|]
Er det sånn at man ikke er i tvil om man har det liksom??

Jepp, magen strammer seg og blir knallhard. Det merker du ganske godt! Ikke vondt, men kan føles litt ubehagelig.

ORIGINAL: Vugge

Spør kanskje dumt nå, men merker man at man har dem?? Altså.. Jeg vet jo ikke hva det er, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter...[8|]
Er det sånn at man ikke er i tvil om man har det liksom??

I begynnelsen med Spencer Nicolay, visste jeg ikke at jeg hadde kynnere.
Det er helt normalt å ha dem, men ikke alle blir plaget av det.
Det er kroppens måte å forberede seg på!
Om du kjenner på magen din (nederst), kan du kjen atmagen blir helt hard/strammer seg en kort periode...

Noen har det sterkere enn andre, og det kan gå så langt som at det er plagsomt, og man sliter litt med å puste når det står på... (Jeg har det sånn, og hadde det sånn med gullgutten de siste 10-15 ukene også...).

Noen kan også tro at det er rier, men for å si det sånn, så er du ikke i tvil når du først har rier. Det er noe helt annet... Det gjør vondt!! Og brer seg over mage/rygg på en helt annen måte....

Føler med deg....!

Back
Topp