Kynnere fra hel....

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Våknet da klokka var ca 05.55. Fy a meien! For et tak jeg fikk da! Ikke fått sovet siden. Det har ikke gitt seg enda, så begynner å lure på om det går over til rier :S

Snakket med koordinator, og ho var utrolig hyggelig, og sa at hvis det ble vondere og kom mer regelmessig, så fikk jeg ringe igjen. Og fikk også beskjeden at de ikke kom til å stoppe riene, hvis det viste seg at jeg var i fødsel. Da begynte jeg å gråte :'( Vil ikke ha ut junior før han virkelig er ferdig.

Har fått meg sykemelding jeg da. Siden mamma bor nærmere legen, så spurte jeg om ho ikke kunne hente den for meg.

Så kryss fingrene for meg, at kynnerne roer seg ned litt!

Huff, ikke noe særlig! Får håpe h*n holder seg inne litt til.. Og at kynnere forblir med kynnere og ikke går over til rier.. Masse god bedring:)

Uff, nei, det hørtes ikke kjekt ut! Da får du ta det heeeelt med ro du da de kommende ukene, og knipe så godt du kan. Skal du inn på kontroll for å sjekke evt modning/åpning? Krysser tær og fingre for at magebeboeren holder seg inne til over jul :) *kniiiiiiiiiiiip*
Nei. fikk ikke beskjed om det. Skal til jordmor den 12. desember på kontroll da. Ja.. Må ta det heeeeelt med ro :( Selv om det blir vanskelig. Er hjemme med sykt barn i dag også. Med omgangssyken. Så får nok ikke den roen som jeg burde ha. Godt han er stor gutt og ikke trenger oppmerksomhet hele tiden. 3,5 år er han :)

xxxxxxxx krysser alt jeg har for deg! Xxxxxx

Åh, håpa han hold se inne lengst mulig da:)

Syns da e så mange her som skriv om kynnera å sånt, så i byn jo bi litt småbekymra for i ha ikk merka nakka spesielt til da.... trur i... nu e jo i førstegangs så e ikk helt sikker på ka i ska kjenn etter.... men de kynneran i har(ha lest man ha da uansett bare ikke all like intens) så må jo mine va kjempe svake... e da ikk lurt å få kynnera man kjenn-så man kan tenk: oy da her e kynnera :) når man e kommen i uke 34(i morra-onsdag)-at man ikke kjenn de i uke 34 kan da va et tegn på at man ska gå over termin?

Syns da e så mange her som skriv om kynnera å sånt, så i byn jo bi litt småbekymra for i ha ikk merka nakka spesielt til da.... trur i... nu e jo i førstegangs så e ikk helt sikker på ka i ska kjenn etter.... men de kynneran i har(ha lest man ha da uansett bare ikke all like intens) så må jo mine va kjempe svake... e da ikk lurt å få kynnera man kjenn-så man kan tenk: oy da her e kynnera :) når man e kommen i uke 34(i morra-onsdag)-at man ikke kjenn de i uke 34 kan da va et tegn på at man ska gå over termin?

Nei, er nok ikke tegn på det. Men en del førstegangs går over tiden selv med tidlige kynnere. Ikke sikkert det skjer deg. Det er det kroppen din og magebeboeren som bestemmer.

Nå har jeg tatt meg paracet, og fått sovet en halvtimes tid. Det var deilig. Sovet med et halvt øye oppe da, med tanke på min lille, vakre syke prins som går og tilbyr meg drikke hele tiden :) <3 Tenk at han snart skal bli storebror! :)

Nei, er nok ikke tegn på det. Men en del førstegangs går over tiden selv med tidlige kynnere. Ikke sikkert det skjer deg. Det er det kroppen din og magebeboeren som bestemmer.

Ah, det var bra:) Håper jeg ikke går over tiden(har en følelse på at han kommer to dager før termin faktisk), er ganske sliten og ondta her og der.... så for min del kan han komme etter 7 januar en gang(har OUL termin den 13-menstermin den 11)...

Nei. fikk ikke beskjed om det. Skal til jordmor den 12. desember på kontroll da. Ja.. Må ta det heeeeelt med ro :( Selv om det blir vanskelig. Er hjemme med sykt barn i dag også. Med omgangssyken. Så får nok ikke den roen som jeg burde ha. Godt han er stor gutt og ikke trenger oppmerksomhet hele tiden. 3,5 år er han :)
Håper det har roet seg hos seg og at gutten din er blitt bedre.
Jeg har også vært hjemme i dag med en syk gutt, 3år og 2mnd, dritsliten nå!!!!!

Det har heldigvis roet seg helt. Jeg kjenner jo kynnere, men ikke så ofte, og ikke så vondt. Gutten min skal nok være hjemme imorgen også.

Oi, så bra at de roet seg til slutt! Det er litt ekkelt det der, forrige gang hadde jeg også masse kynnere. Og plutselig en kveld/natt gikk de over til rier og ut kom gutten.
Men ta det så med ro som du kan, kanskje mannen din kan være hjemme i morgen? Eller noen kan komme og avlaste deg noen timer? Det er viktig at du får hvile deg nå, sterke kynnere er ofte et lite varsko om at du må roe ned. :)

Oi, så bra at de roet seg til slutt! Det er litt ekkelt det der, forrige gang hadde jeg også masse kynnere. Og plutselig en kveld/natt gikk de over til rier og ut kom gutten.
Men ta det så med ro som du kan, kanskje mannen din kan være hjemme i morgen? Eller noen kan komme og avlaste deg noen timer? Det er viktig at du får hvile deg nå, sterke kynnere er ofte et lite varsko om at du må roe ned. :)
Søsteren min kommer hit og hjelper meg noen timer :) Sykemeldt fra jobben fram til permisjonen

Takk :) Det går heldigvis bra med oss begge nå. Kjenner knapt til kynnerne nå. Guttungen var hjemme i dag, bare for sikkertsskyld. Så han ikke er smittefarlig :)

Hadde en time til ansiktsmassasje, så jeg fikk litt avslappning i dag. Det syns jeg at jeg fortjente :D

Jeg gikk over med mi første og jeg var sykemeldt fra ca 4 mnd på grunn av sterke kynnere.. Noen får nok bare sterkere enn andre.. Har hatt rimelig sterke denne gangen også, men ingenting imot hvor ofte jeg hadde med storesøster, heldigvis.. Ettersom kynnere ikke virker inn på modning og åpning av mormunnen har det ingenting å si om du har få eller mange, sterke eller svake:)

Back
Topp