Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har veldig mye kynnere for tiden. Magen er knallhard og det er rett og slett ubehagelig. I tillegg får jeg skikkelig 'menssmerter' nedi magen. Er 26 + 4 i dag. Og ser helst at det ikke blir noe fødsel riktig enda.. Flere som har det sånn??
Har ganske mye kynnere, får d stort sett hver hang jeg reiser meg, går Etc. Men de er ikke så kraftige enda. Hadde veldig mye kynnere sist også og de ble etterhvert ganske hemmende, men fødte ikke før ti dager over.
Rekker en hånd i været her. Kynnere, nedpress og takvise menssmerter med stråling bakover i ryggen hvis jeg prøver meg på noe som ligner aktivitet. Skal svært lite til. Er 24+4 i dag og holdt på sånn i over 2 uker allerede. Fått beskjed om å holde meg i ro og unngå alt som fremprovoserer det.
Kynnere her og. Fikk krampe forran i magen tidligere i uken, som nektet å slippe taket. Da ble det egenmelding gitt. Kan nesten ikke gå uten at det kommer kynnere. Så etter ferien neste uke, må jeg se ann formen ihht jobb. Skal ikke ha mer krampe i magen ihvertfall :-( fått beskjed av jm om å roe ned.
Jeg har også hatt og har mye kynnere+nedpress. Er 26+2 nå, hatt det siden uke 20. Mest intense uken var 22, fikk da trykkfølelse og type menssmerter nede i magen i tillegg. Fant ut at jeg hadde UVI, så kan være lurt å sjekke det, for roet seg noe etter behandling