Kynnere etter sex?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Kanskje litt intimt spørsmål, men jeg sliter med at jeg får kynnere ved orgasmer. Har noen hørt om dette kan være farlig/ikke bra? Er jo litt ubehagelig, og magen blir jo stenhard. :-/

Jeg kjenner magen strammer etter orgasme, men bare noen sekunder. Har ikke hørt at dette er farlig?

Kanskje litt intimt spørsmål, men jeg sliter med at jeg får kynnere ved orgasmer. Har noen hørt om dette kan være farlig/ikke bra? Er jo litt ubehagelig, og magen blir jo stenhard. :-/

Er helt normalt ;) har kjent det gjennom hele mine andre svangerskap.. og det har begynt denne gangen å.. ikke noe farlig ;) Kynnere er bra selvom det er ubehaglig (bare vent til magen blir stor o_O ), men det er bare kroppen som klargjør seg til fødsel senere ;) :)

Helt normalt med kynnere etter sex :) Har det jeg også, og hatt det med de to andre :) Kynnere er ikke farlig, bare trening til den store prøven i oktober :) Litt ubehagelig er det, og til større magen er til mer ubehagelig er det kanskje..

Så bra noen spurte om dette, for jeg har lurt veldig på koffor magen har blitt knall hard etter sex, :D Men no vet jeg d!! :p Takk gud for Babyverden :D haha

Vel vanlig for mange,men så lenge de gir seg etter kort tid så er dt ingen fare med dt :-)

Jeg hadde det sist gang og får det nå også. Men de blir jo verre jo lenger man kommer i svangerskapet. For meg ble det mer enn bare kynnere også, så jeg kommer være litt forsiktig med å ha sex etterhvert.. For det jeg trodde var kynnere holdt på i flere timer etter sex..

jeg får det jeg også, gjorde det sist svangerskap også og har en del kynnere ellers også (nå begynner de å bli litt ubehagelig også) men det er vel både normalt og helt ufarlig :-)

Back
Topp