Kynnere eller?

*Chill*

Forumet er livet
Heisann! er det noen som hvet hvordan jeg kan være helt sikker på at det er kynnere jeg har? Er litt bekymret idag, magen har vert steinhard og har stått rett ut i hele dag,ikke kjempevondt,men veldig ubehagelig lissom.

Hørte et sted at viss det er kynnere så blir de hardere når man går, og når man tar det med ro så forsvinner de...? Nå har jeg ligget på sofaen i to timer, og jeg synes det er nesten verre å ligge jeg! er dette rier??? uff, har lissom ikke lyst å ringe lege heller i tilfelle det bare er kynnere...."det er jo helt normalt"! Men jeg må si jeg er en smule betenkt nå.... Noen erfaringer med dette?

Mine kynnere kjennes slik at magen blir hard i ett -fem sekunder for å så bli slapp igjen, for å så gjenta seg ett par ganger. Kynnerne kjennes som musklaturen strekker seg på begge sider i magen, mens det kniper på og presser litt vondt på underlivet. Jeg har da og "menstrasjonssmerter" innimellom kynnerne jeg da. Og det kan stå på en stund... Det er vankelig å forklare og finne de riktige orda.

Heisann! takk for gode råd, men det var nok ikke kynner jeg hadde.....
ble sendt på sykehuset med rier, og ble liggende der i et døgn. Mormunnen har åpnet seg så vidt.... så nå må jeg ta det med ro og prøve å slappe mest mulig av.
det har heldigvis stabilisert seg foreløpig, men det skal ikke mye til før vi er i gang igjen, har hvert igjennom dette før!
Så nå slyer jeg meg på sofaen med gooooo samvittighet! =)

Du får bare ra det med ro nå da Chill24 og ikke anspenne deg for mye.
Lykke til videre[:)]

hei [:)]
ville bare si lykketil jeg, så får du kose deg på sofaen.

Thanx....skal bare slappe av og ikke finne på noe tull nå.... =)

Det var tidlig...
Du får ta det med ro og nyte det stille liv.
Så skal nok alt gå bra!!![;)]

Hei. Jeg våknet med kynnere i dag også! Jeg er 18 uker på vei, trodde det var litt tidlig, men husker jeg fikk det ganske tidlig med 1. mann også.
Forrige gang hadde jeg masse kynnere som ble sterkere og sterkere etter hver mnd, men jeg har høst at det bare er magen som øver seg til fødselen. Etter så mye "øving" gikk fødselen min kjempefort og bra!
Men jeg merket at kynnerene ofte kom da jeg var stresset, så hvor bra de er vet jeg ikke.... Siikert lurt å ta det med ro når de kommer uansett.

Back
Topp