Kynnere eller rier?

Lissy86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Jeg har i dag vært på kontroll hos jordmor etterfulgt av litt shopping. Dvs mye gåing.

Når jeg kom hjem fikk jeg skikkelige tak i magen som startet i magen og gikk bak i ryggen. Jeg har også hatt litt slim. Dette holdt vel på i et par timer før det gav seg igjen. Føler litt nedpress/stikking og føler meg litt øm der nede. Kan det være noe på gang? Er dette ubehagelige kynnere eller slike maserier? Jeg er jo andregangs men sist fødsel startet med at vannet gikk så føler meg litt grønn :P

Har også hatt løs mage i flere dager, men det har jeg hatt periodevis tidligere i svangerskapet også.

Jeg har hatt det sånn i mange uker, håper for din del at noe er på gang for ønsker ingen å måtte gå sånn her over lengre tid! :(

Jeg har også sånn innimellom, spesielt etter mye aktivitet. Men det gir seg som regel etter en stund igjen, har holdt på i 2 uker nå. Her starta også forrige fødsel med vannavgang, så dette er nytt og ganske slitsomt. :p

Samme hos meg også. Utrolig slitsomt med disse kynnerne. Er 40+1 å meget klar for å møte jenta nå. Sist gikk vannet først. Får vel bare vente på ekstreme smerter før man tar kontakt med føden slik at man slipper å melde falsk alarm ;)

Stor forskjell på svangerskap nr 1 og 2 spesielt nå på slutten. Hadde masse kynnere sist også men de fantes ikke vonde slik som disse kan være. Kunne også være mer aktiv uten av kroppen tar helt av :P

Får håpe babyene våre kommer ut snart :)

Stor forskjell på svangerskap nr 1 og 2 spesielt nå på slutten. Hadde masse kynnere sist også men de fantes ikke vonde slik som disse kan være. Kunne også være mer aktiv uten av kroppen tar helt av :P

Får håpe babyene våre kommer ut snart :)
Sånn er det her også. De andre gangene har jeg gått masse turer på slutten og vært aktiv gjennom hele svangerskapet. Denne gangen får jeg vonde kynnere bare av å gå 100 meter :o

Sånn er det her også. De andre gangene har jeg gått masse turer på slutten og vært aktiv gjennom hele svangerskapet. Denne gangen får jeg vonde kynnere bare av å gå 100 meter :o
Ja utrulig slitsomt! :( Man vil jo gjerne holde seg litt aktiv også mot slutten. Blir utrulig å kjedelig å sitte/ligge i ro hele tiden.

Ja utrulig slitsomt! :( Man vil jo gjerne holde seg litt aktiv også mot slutten. Blir utrulig å kjedelig å sitte/ligge i ro hele tiden.
Hvis man klarer å være aktiv tross smertene så er det ikke farlig, det kan "bare" føre til fødsel. ;)

Back
Topp