Altså.. jeg sliter med å skjønne/merke forskjell. Har hørt bestandig at kynnere strammer magen, så hver gang den har strammet seg når jeg f.eks. gjør noe fysisk tungt så har jeg jo regnet med at det er kynnere. Ikke vondt men irriterende og ubehagelig.
I det siste har jeg hatt skikkelige tak nederst i magen som kjennes ut som veldig sterke menssmerter og som strekker seg rundt til korsryggen. Føles jo ut som ryggen skal knekke til tider! De taka kommer og går og blir sterkere og sterkere, men har gitt opp å prøve å ta tida for kjenner liksom ikke når de gir seg, bare når de kommer. Hvis noen skjønner hva jeg mener?
Men magen blir ikke hard på samme måte... noen som har det likt? Menssmertene er liksom så sterke at jeg må stoppe opp og konsentrere meg om å puste. Skjønner ingenting jeg... så kan det gå tiiimer hvor jeg ikke merker noenting.
Åh. Blir gal! Er så lei. Det var nattens frustrasjonsinnlegg det her
Ikke får jeg sove heller. Nå gleder jeg meg til han kommer
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I det siste har jeg hatt skikkelige tak nederst i magen som kjennes ut som veldig sterke menssmerter og som strekker seg rundt til korsryggen. Føles jo ut som ryggen skal knekke til tider! De taka kommer og går og blir sterkere og sterkere, men har gitt opp å prøve å ta tida for kjenner liksom ikke når de gir seg, bare når de kommer. Hvis noen skjønner hva jeg mener?
Åh. Blir gal! Er så lei. Det var nattens frustrasjonsinnlegg det her
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app