Kynnere eller premature rier?

Herlighet Krølle, du er ei råtøff dame og for en nydelig og perfekt ny kar du har fått i livet ditt. Vi heier på Rolf og håper at dette skal gå bra. Gratulerer! <3
 
Heier masse på rolf
 
Jeg sniker også fra juli. Blir veldig grepet av historien din, og masse lykkeønsker sendes. Rolf er en fighter..det er jeg sikker på :happy::smiley-angelic003
 
Gratulerer med en nydelig liten gutt, og masse lykke til fremover! [emoji4] Krysser fingrene for lillegutten [emoji173]️
 
Oj, her har ting gått fort i internettpause noen dager! :O

Gratulerer så mye Krølle! Nydelig liten gutt <3 Håper alt går bra for dere fremover :)
 
Gleder oss til mange nye oppdateringer om fine Rolf og hvor sterk han blir hver dag ❤️
 
Sniker, husker deg godt fra vi som prøver. Gratulerer med en fin og tøff liten gutt, håper alt går bra framover, og at de tøffe månedene blir mindre tøffe enn frykta.
 
En ting er i alle fall sikkert: Rolf og Krølle har stor heiagjeng:)
 
Gratulerer så masse med lille Rolf :Heartblue Nå synes jeg dere har vært igjennom nok motgang og håper det bare går oppover fra nå.
 
Vis vedlegget 255498

Bittelille Rolf [emoji170] ble født kl 02.38 i natt. 810g og 33 cm lang. (2,5-persentilen...) Litt over 14 uker for tidlig (26+1). Foreløpig ser alt fint ut, men vi er forespeilet ca 70% sjanse for overlevelse, og ca 3 mnd på nyfødtintensiv.

Jeg er i overraskende god form etter ks i narkose. Håper å komme meg bort til nyfødtintensiv i løpet av kort tid. Dette kom litt brått på puppene også, og de er nok litt forvirret av blandingen oxytocinhemmer og ekstra oksytocin, så de lager ingen melk ennå...

Tusen takk for gode ord fra dere alle sammen! [emoji7]

Gratulerer så mye med den lille! Håper alt går bra videre også! Sender mange klemmer!
 
Dere altså! Tusen takk for hilsener. Jeg suger til meg alle [emoji7][emoji1303].

Rolf er nå av respirator og over på cpap pustestøtte. Min man. Fikk høre hans aller første spede klagemjau i ettermiddag. Legene og sykepleierne på nyfødtintensiv virker optimistiske, tross i hans ekstreme prematuritet. Rolf trenger bittelitt medisiner for å holde oppe blodtrykket 35/24 (her snakker vi lavtrykk [emoji23]). Hvis han er like stabil i morgen, får han komme litt ut av kuvøsen og ligge på brystet vårt mens vi er der! [emoji1303]


IMG_4044.JPG
Godt innpakket og skjermet for lys pga veldig tynne øyelokk.
 
Sniker fra juli. Titt og ofte innom dere augustdamer fordi dere er så flinke til å skravle :) Gratulerer så masse med bittelille Rolf, nydelig og tøff er han :Heartblue

Blir rørt og grepet av historien deres. Sender masse styrkeklemmer i deres retning - håper alt går bra fremover! :)
 
Dere altså! Tusen takk for hilsener. Jeg suger til meg alle [emoji7][emoji1303].

Rolf er nå av respirator og over på cpap pustestøtte. Min man. Fikk høre hans aller første spede klagemjau i ettermiddag. Legene og sykepleierne på nyfødtintensiv virker optimistiske, tross i hans ekstreme prematuritet. Rolf trenger bittelitt medisiner for å holde oppe blodtrykket 35/24 (her snakker vi lavtrykk [emoji23]). Hvis han er like stabil i morgen, får han komme litt ut av kuvøsen og ligge på brystet vårt mens vi er der! [emoji1303]


Vis vedlegget 255615
Godt innpakket og skjermet for lys pga veldig tynne øyelokk.

Så skjønn! Godt at han er så sterk og sprek! Krysser alt jeg har for at alt fortsetter å gå bra!
 
Dere altså! Tusen takk for hilsener. Jeg suger til meg alle [emoji7][emoji1303].

Rolf er nå av respirator og over på cpap pustestøtte. Min man. Fikk høre hans aller første spede klagemjau i ettermiddag. Legene og sykepleierne på nyfødtintensiv virker optimistiske, tross i hans ekstreme prematuritet. Rolf trenger bittelitt medisiner for å holde oppe blodtrykket 35/24 (her snakker vi lavtrykk [emoji23]). Hvis han er like stabil i morgen, får han komme litt ut av kuvøsen og ligge på brystet vårt mens vi er der! [emoji1303]


Vis vedlegget 255615
Godt innpakket og skjermet for lys pga veldig tynne øyelokk.
Håper BT stabiliserer seg og det fortsetter med gode nyheter utover.
Ofte kommer en endring ved 7-10 dager.
Tenker på dere
 
Fining! Dette skal gå bra. Og tenk brystet da! Du skal se han kvikner enda mer da, med nærhet, kjente lukter, hud mot hud. Håper dere får oppleve det veldig snart!
 
Så bra de er optimistiske! Jeg blir så rørt:Heartred For en sterk og fin sønn du har fått, like sterk som sin mor:Heartred
 
Gratulerer med nydelige lille Rolf[emoji173]️ Sender mange gode tanker og heier masse på dere!!
 
Ååå så nydelig lille Rolf er!!! Gratulerer så mye. Helt rørt altså, dette vil gå bra[emoji173]️ Sterk og flott sønn du har fått, masse klemmer [emoji8][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp