Kynnere?? Eller noe annet skummelt?

eemmaa

Flørter med forumet
Hei!

Jeg satt i sofan etter å ha spist kvelds nå, og fikk akutte magesmerter. Er litt vanskelig å forklare hvordan det føltes, men var en blanding av å måtte skikkelig på do (diaré), kraftige mensensmerter med krampetrekninger/svak strøm gjennom hele magen. Fikk også noe vondt i ryggen. Gikk på toalettet, lite til ingen avføring. Men mens jeg satt på do ble smertene mere intens før de gikk over. La meg ned i sengen med beina litt hevet, fikk da samme følelse over symfysen og i «pølsen» hvor baby ligger på tvers under navlen - dette fikk fort over (5-10 sek). Har tatt smertestillende pga at det kom så brått på og var så vondt.

Kan dette være kynnere eller er det noe annet? Kommer til å ta kontakt med legevakt over telefon om det vedvarer da jeg ikke vet hva det er, og har hørt med mine venner som har opplevd kynnere at de aldri hadde vondt - kun ubehag.

Litt småbekymra mor på 26+0 [emoji17][emoji170]

Ville heller ha ringt føden. Ikke sikkert det er noe farlig. Dem er veldig flink å roe ned. Ringer du legevakt blir du bare stresset.

Det høres ut som kynnere. Jeg har kynnere flere ganger daglig, noen mer intense enn andre, og nesten vanskelig for å puste. Men ring føden dersom du er usikker.

Ring føden og ikke legevakten. Syns ugjenkjennelige smerter skal følges opp uansett. Høres ikke ut som kynnere. Kan være luftplager. Tarmene får gjennomgå..

Og nå kan man tydelig se at man kjenner på ting forskjellig. Hehe. Finnes ikke fasit =)

Back
Topp