Kynnere, eller modningsrier eller....

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Vet ikke helt hva dette er! Har kynnere i varierende grad til vanlig, men i dag syns jeg de har vært litt ekstra harde.. :-/ Har holdt på å brette klær en stund og syns de var så ubehagelige (merk: ikke vonde altså) Så bestemte meg for å legge meg helt i ro på sofaen og lastet ned en app for å telle rier. Og resultatet er på bildet. Har urinveisinfeksjon som jeg fikk på fredagskveld, og antibiotikaen lindrer men har fortsatt svake symptomer så skulle sikkert byttet antibiotikatype. Men orker ikke å kjøre 45 min til legevakt i kveld :-/ Da venter jeg til i morgen tidlig og kjører 15 min til legekontoret i stedet. :-) Kan jo være uvi'en som gjør at jeg får maserier eller hva det kan være.. :-o Ikke vet jeg.. Får bare se om det går over eller utvikler seg..

Vedlegg

• 1416237972424.jpg
    1416237972424.jpg
    40,4 KB · Visninger: 69
Vanskelig å si, men se de an..Var jo ca 16min mellom hver ser jeg..Spennende..Har drevet sånn selv, men de tar seg liksom ikke opp skikkelig..Mine går til rygg også da dem er som verst, men så lenge dem er så av og på så holder jeg meg kald og rolig:)

Jeg har ofte regelmessige kynnere, senest idag etter modningsakupunkturen så kom dem med 4-5min mellomrom i over en time, satt som et belte rundt livmoren og bak mot korsryggen, og som du sier, de er sterke og veldig harde, må puste meg gjennom dem, men uten den rivende smerten som jeg forventer ved riene ;) så jeg tror nok det bare er livmora som øver seg litt :)

Det gikk over etter en stund, eller rettere sagt de ble mer uregelmessig og ga seg i styrke :-) Må vel bare regne med at det blir litt sånn fremover :-) Glad det ga seg iallefall! :-D De var så annerledes enn de vanlige kynnerne, fikk skikkelig tung pust gjennom dem, og kjente det bak i ryggen også. Håper fødsel starter lik som sist, med litt og litt sterkere kynnere som gradvis går over til rier, og at jeg kommer til å ha god tid :-) Med tanke på lang vei til sykehus :-p

Back
Topp