Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, kjenner stadig at baby presser i "kanten" av livmoren. Kommenterte det til pappaen i går. Han la hånden sin der for å kjenne og like etterpå så kjente han faktisk babyen bevege seg.Jeg synes jeg så ofte får den kynnerfølelsen, men samtidig er jeg veldig usikker på om det er det, eller om det er baby som strekker og presser seg litt ut... Noen som føler det samme ? :-D
Jeg har ikke fått noen følelse av at babyen strekker seg, men kjenner ikke så mye da livmoren ligger på fremsiden... Men kynnere kjenner jeg derimot veldig godt da blir magen steinhard i noen sekunder, og jeg kjenner at livmoren trekker seg sammen. Er litt ubehageligJeg synes jeg så ofte får den kynnerfølelsen, men samtidig er jeg veldig usikker på om det er det, eller om det er baby som strekker og presser seg litt ut... Noen som føler det samme ? :-D
Jeg tenkte på akkurat det samme før i dag! Får stadig vekk følelsen av han strekker seg og liksom presser magen ut. Den strekke-følelsen kan holde i kanskje 10-20 sekunder om gangen. Har skjedd mange ganger de siste dagene. Hvis jeg kjenner der det presser så er magen helt hard. Var usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er dette som er kynnere? Artig at flere opplever det samme!