Kynnere dag og natt

Vaffern+4

Glad i forumet
Jeg har så mye kynnere om dagen. De strammer så ille at jeg ikke klarer å puste skikkelig og mange av de gir skikkelig trykkefølelse i hele magen.

Også setter de ofte i gang utdrivningsrefleksen i puppene samtidig. Føler meg jo helt utenomjordisk[emoji23]

Hvordan har dere det?

Ja, de er en stor del av hverdagen blitt! Varierer i styrke, men må puste litt på endel av de. Verst er de når jeg er aktiv, må tisse eller på kveldstid. Skjønner ikke hvorfor livmora må trene så fælt når hu har født to ganger før :P

Min trener ikke. Hadde en dag i forrige uke med mye kynnere, men nå er det stilt. Nå har jeg permisjon, og kjeder meg enormt. Bare å sitte og vente er kjedelig.

Har hatt kraftige kynnere i tre døgn. De har strammet seg sånn at jeg har fått vondt i både mage og korsrygg. Kom i tak hver 3-10min. Kvalm konstant og smerter i magen ved den minste bevegelse. Ikke fått i meg mat heller omtrent. Har dermed vært så og si sengeliggende [emoji12] men igår fikk jeg omsider til å spy, samt tre døgn med hvile hjalp nok også på.. så idag er ikke kynnerene vonde og jeg har vært oppe og gått og fått gjort litt hjemme [emoji106]

Ja, de er en stor del av hverdagen blitt! Varierer i styrke, men må puste litt på endel av de. Verst er de når jeg er aktiv, må tisse eller på kveldstid. Skjønner ikke hvorfor livmora må trene så fælt når hu har født to ganger før :P
Samme her.. hvis jeg må på nr 2 så går jeg maserier istedet:p

Haha! Ja, nå når du sier det så stemmer det her og!! :hilarious::hilarious:
Hahaha[emoji23] så den dagen vi virkelig får rier da så troe vi helt sikkert at vi har forstoppelse og ender med å føde i do i stedet [emoji14]

Back
Topp