Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at man skal være forsiktig med å trene magemusklene.. Jeg har kuttet ut det vertfall. men jeg trener jo aerobick, spinning og yoga da.. så er vel alltid litt magemuskel trening i det?
Jeg ville bare fulgt med på hva kroppen forteller deg, og hørt på den![]()
åå.. jeg vet så lite om dette her :/ kansje du kan høre med en jordmor, eller lege?![]()
Ja, det var smartdet er helt sikkert noen som kan gi deg ett svar her
Ellers kan du jo bare ringe legen i verste tilfellet
lykke til!
Jeg har hørt at man skal være forsiktig med å trene magemusklene.. Jeg har kuttet ut det vertfall. men jeg trener jo aerobick, spinning og yoga da.. så er vel alltid litt magemuskel trening i det?
Jeg ville bare fulgt med på hva kroppen forteller deg, og hørt på den![]()
Etter uke 12 skal du ikke trene de rette magemusklene, kun de skrå!
Kynnere er vanlig å få av bevegelse - uansett mage eller hva du gjør.
Det stopper seg jo selv når magemusklene deles og det skjer gjene litt individuelt. 12 uker er vel "nedre grense". Har blitt anbefalt å ikke gjøre det av diverse instruktører - om det er direkte farlig vet jeg ikke men det har liten hensikt å stramme magemusklene som allikevel skal strekkes og deles...Står noe annet på matportalen. Man kan fint trene de rette magemusklene.
Les side 12 og 15 her.
Det stopper seg jo selv når magemusklene deles og det skjer gjene litt individuelt. 12 uker er vel "nedre grense". Har blitt anbefalt å ikke gjøre det av diverse instruktører - om det er direkte farlig vet jeg ikke men det har liten hensikt å stramme magemusklene som allikevel skal strekkes og deles...
Nei det er nettopp det. Hvorfor gidde å bruke tid på å stramme opp muskler som allilevel blir strukket.Forskjell på om det er nødvendig eller om det er direkte farlig. Jeg tror ikke det er farlig, men jeg mener at det ikke er nødvendig.
Nei det er nettopp det. Hvorfor gidde å bruke tid på å stramme opp muskler som allilevel blir strukket.
Jeg tror egentlig ikke du etterhvert klarer å bruke de rette musklene slik som vanlig. Man begynner automatisk å vri seg litt til den ene siden for ellers kommer man seg faktisk ikke opp![]()