Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de er ikke vonde. Men merker dem og magen blir helt hard . Bare lurte på om d var et dårlig tegn så tidlig ? At det er et tegn på noe galt...Jeg har kjent antydning til svake kynnere, men ikke ubehagelig enda. Hadde kynnere nokså tidlig sist også, men ikke så tidlig som dette. Mine var imidlertid ikke noe særlig vonde før helt på slutten av svangerskapet. Så det trenger jo ikke å bety at du blir veldig plaget [emoji4]
Det er milde kramper/rier. Livmoren som øver seg til fødsel. Jeg har ikke vondt, bare kjenner at d skjer og magen blir helt hardJeg hadde ikke det med første tror jeg, hvordan kjennes det?
Ja her blir magen helt hard. Håper ikke d er er dårlig tegn å få d så tidlig.Ja eg merke det! E 14+5 idag.. ikkje sånn veldig overbegeista ... vært litt små vondt pluss det e jo litt ubehagelig
Nei de er ikke vonde. Men merker dem og magen blir helt hard . Bare lurte på om d var et dårlig tegn så tidlig ? At det er et tegn på noe galt...
Håper ikke d. De er velkomne litt senere... syns bare dette var litt tidligEr slik det er hos meg også, magen blir hard. Så lenge de ikke er veldig kraftige og vonde, så tror ikke jeg at det er noe å bekymre seg over [emoji4]