Kynnere allerede

Knerten3

Glad i forumet
Er 14+2 idag og merket mine første kynnere på morgenen. Kan ikke huske å ha hatt d så tidlig før! Men ser at det kan være vanlig for flergangsfødende... Håper ikke d er et dårlig tegn.
Flere ?

Jeg hadde kynnere mens jeg fortsatt ammet førstemann, slutta for to-tre uker siden:hilarious:
Tror ikke det er nå farlig, det er jo bare kroppen som forbereder seg, om du syns det blir for ille så kan du jo alltids kontakte legen:)

Ja eg merke det! :eek: E 14+5 idag.. ikkje sånn veldig overbegeista :hilarious:... vært litt små vondt pluss det e jo litt ubehagelig :wtf:

Jeg har ikke merket det ( er 13+0), men var veldig plaget med det forrige svangerskap.
Tror det begynte rundt uke 25 da, fikk det spesielt når jeg var ute å gikk.

Jeg har kjent antydning til svake kynnere, men ikke ubehagelig enda. Hadde kynnere nokså tidlig sist også, men ikke så tidlig som dette. Mine var imidlertid ikke noe særlig vonde før helt på slutten av svangerskapet. Så det trenger jo ikke å bety at du blir veldig plaget [emoji4]

Jeg har kjent antydning til svake kynnere, men ikke ubehagelig enda. Hadde kynnere nokså tidlig sist også, men ikke så tidlig som dette. Mine var imidlertid ikke noe særlig vonde før helt på slutten av svangerskapet. Så det trenger jo ikke å bety at du blir veldig plaget [emoji4]
Nei de er ikke vonde. Men merker dem og magen blir helt hard . Bare lurte på om d var et dårlig tegn så tidlig ? At det er et tegn på noe galt...

Nei de er ikke vonde. Men merker dem og magen blir helt hard . Bare lurte på om d var et dårlig tegn så tidlig ? At det er et tegn på noe galt...

Er slik det er hos meg også, magen blir hard. Så lenge de ikke er veldig kraftige og vonde, så tror ikke jeg at det er noe å bekymre seg over [emoji4]

Var sykt plaget med kynnere med første barnet , håper jeg slipper det denne gangen.

Back
Topp