Kynnere allerede?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
I går hadde jeg en stressende dag, og på vei hjem fikk jeg det jeg oppfattet som to kynnere etter hverandre. Tenkte at det var for tidlig (uke 12 i morgen).

Men jeg fikk det igjen i dag! Forrige svangerskap hadde jeg mye kynnere, men jeg merket dem ikke før uke 19-20.

Flere flergangsfødene som har merket noe enda?

Ja, er andrerangs, å føler og at jeg har hatt kynnere. Sist kom de ofte når jeg måtte veldig tisse. For noen dager siden skulle jeg reise meg fra senga fordi jeg måtte fryktelig tisse å da kjente jeg det strammet seg i magen, akkurat som jeg husker kynnere. Er ikke mer en 9+0 i dag. Har ikke kjent det etterpå, men det kjentes virkelig ut som kynnere..

Er 11+4 og jeg har kjent et par gangen noe som minner meg om kynnere! Fikk de ganske tidlig sist.. Rundt uke 14 kanskje.. :)

Da er vi fler ja! Ble veldig overrasket, hadde ikke forventet dette enda. Har vært ganske mange i løpet av dagen i dag også, vondt å sitte rolig på forelesning.

Er vel ikke så mye å gjøre med det?

Da er vi fler ja! Ble veldig overrasket, hadde ikke forventet dette enda. Har vært ganske mange i løpet av dagen i dag også, vondt å sitte rolig på forelesning.

Er vel ikke så mye å gjøre med det?
Fikk beskjed sist om å ta det med ro, ikke anstrenge meg og fremprovosere kynnere.. Men det er jo lott vanskelig å begrense de når de kommer i hvile :p

11+2 i dag, og er overbevist om at jeg kjenner masse kynnere... Kjenner igjen smertene/ubehaget etter sist.
Men ser ikke magen stramme seg, så ligger nok langt nede enda..

Har også hatt det i går og i dag, måtte inn å Google, for ikke merket det så tidlig med de andre, men var vist vanlig, så bare å slappe av da :)

Jeg vet ikke om det jeg har kjent er kynnere, men 2 ganger nå har jeg etter å ha sovet på sofaen først våknet og hatt så vondt i kroppen fordi jeg er så trøtt.
Da har jeg fått noen magesmerter som går over på under 5 min, kjennes nesten som om de går oppover og at de kjennes også godt når jeg puster. Litt ubehagelig å stå nesten, men de går fått over. Begge gangene har jeg vært veldig sliten... Merket ingenting i 1 svangerskap, så dette med kynnere er faktisk ganske nytt for meg. Men om dette mageubgehaget skyldes kynnere vet jeg ikke :/

11+2 i dag, og er overbevist om at jeg kjenner masse kynnere... Kjenner igjen smertene/ubehaget etter sist.
Men ser ikke magen stramme seg, så ligger nok langt nede enda..

Ane79, kan disse smertene/ubehaget du beskriver være de samme som jeg har beskrevet over her?
Er så usikker... Også er det så mange skrekkhistorier, så jeg blir smårar :( :)

Ane79, kan disse smertene/ubehaget du beskriver være de samme som jeg har beskrevet over her?
Er så usikker... Også er det så mange skrekkhistorier, så jeg blir smårar :( :)

Kan være.. Vanskelig å si.. Kynnerne er ikke direkte vondt, men innmari ubehagelig. Det er livmoren som strammer seg, så jeg føler det som et press helt nede i magen.. Kanskje det kan være noe bekkensmerter du kjenner? De kan ofte "flytte" seg oppover.. Er du redd og usikker, ta kontakt med lege eller jordmor.

Takk for svar :) Skal på UL på tirsdag :) Håper alt er ok :) Har ikke vært noe regelmessig eller langvarige smerter og så hjerte slå i uke 6+6 :)

Er tredjegangs og har hatt mye kynnere i flere uker nå. Er ubehagelig men heldigvis ingenting farlig:)

Back
Topp