Kynnere, allerede????

August16spire

Elsker forumet
Er vel og merke 3.gangs,leste litt på Google og ser det faktisk kan være tilfelle for flergangsfødende. Føler magen strammer seg skikkelig til tider, og at "kula" synes godt når det skjer. Noen andre? Er 11+1 idag

Har alltid fått kynnere tidlig, som regel rundt veke 14-15, så det kan sikkert stemme :) Er bare 7+4 nå, så er endå litt tidlig å si hvordan det blir denne gangen :)

Huske jeg hadde mye kynnere sist svangerskap når jeg måtte tisse, det kjente jeg her om dagen og, er bare 8+4 nå, synes det var veldig tidlig. Hadde nokk aldri kjent det hvis det ikke var for at jeg har kjent den følelsen før, for det var svakt. Kan ha vært bare en følelse, men kjentes ut som kynner ja :p

Satse på at det ikke blir kjempe intenst denne runden,klarer ikke huske med nr 2 hvordan det var. Men er lite tvil at det er kynnere som er begynt,bi ei steike sterk livmor:pompus:

Haha, den e vell kjempesterk for oss som har født før uansett mi fikk iallfall ei 19 timers treningsøkt i februar 2013! Forstå meg riktig, hadde en kort å fantastisk fødsel, kun 4 timer aktiv fødsel! Men var ei lang økt med rier i forkant, de var heldigvis ikke mer en ganske så ubehagelig :) Hadde mye kynnere sist svangerskap, ser for meg at det er en risiko for det denne gangen og, selv om jeg gjerne kunne vært uten :p

Back
Topp