Kynnere, allerede?

farmerswife

Andre møte med forumet
Er ganske sikker på at jeg hadde kynnere igår kveld.. Hadde vært på Øyafestivalen, var sliten i kropp og hode, og sent oppe (til å være meg..!). 
Vet veldig godt hvordan de kjennes ut, hadde tusenvis i forrige sv.skap. Men synes kanskje det var litt tidlig?
Noen flere?

Fant dette på klikk.no:

Starter tidlig i graviditeten

Kynnere starter veldig tidlig i graviditeten, men de færreste kjenner noe særlig til det da.

Førstegangsfødende opplever som regel ikke kynnere som plagsomme i selve graviditeten.

Dette kan imidlertid flergangsfødende gjøre. Det kan faktisk komme ganske tidlig, men er ikke farlig.

Alle vil etter hvert kunne kjenne utenpå magen og på livmoren at den trekker seg sammen og blir hard som en ball, slik at man ikke lenger kan kjenne babyen fra utsiden. Det er mange som kjenner kynnerne bedre når de er slitne, og derfor ofte mer om kvelden enn på morgenen.

Stemmer jo ganske bra:)

japp, stemmer det, kynnere kommer tidlig på mange....jeg får kynnere av å le så jeg har fått forbud mot å smuglese boken til samboeren min; "verdens beste pappa"...den er hysterisk morsom men stakkars fyren blir jo fra seg av bekymring når jeg etterpå krøller meg sammen pga ubehagelige kynnere :P

Merka i siste svangerskap kynnere hele svangerskapet og hele tiden.

Her begynnte svangerskapet med menssmerter og fortsatt har jeg menssmerter og jeg mener at det skyldes kynnere. 
Kjenner ofta at livmora blir knall hard, flere ganger i døgnet.

Det kan nok stemme. Har merka det i et par uker allerede, men var først her om dagen at jeg tenkte at "Hmm, kanskje det er kynnere?".. 

har også kjent d i fler uker... :-O med storesøster var jeg veldig plaget med kynnere! hvis  jeg gikk i trapper eller oppover bakker spesielt!  nå kjenner jeg det også fler ganger iløpet av dagen...

Åh, håper ikke jeg blir plaget med masse kynnere denne gangen ! Hadde litt kynnere sist, men da visste jeg ikke at det var kynnere før jeg plutselig fikk det da JM skulle måle magen "wow, det var en kraftig kynner gitt" sa hun..;P

Var veldig plaget med førstemann, men har ikke kjent noe hittil emoticon

Har hatt kynnere fra rundt uke 11-12 med både storebror og denne gangen. Hadde 30-40-50 daglig med storebror, håper det er mindre denne gangen:-/ 

Men ja, du kan absolutt ha kynnere allerede.

jeg har hatt det siden jeg ble gravid føler jeg. og når magen kom over skambeinet, er det stort sett stein hardt der hele tiden.

Back
Topp