Kynnere allerede??

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Idag kjentes det faktisk ut som en kynner! Syntes det var tidlig. Men det strammet skikkelig i livmoren noen sekunder altså. Jaja, får håpe det ikke blir så mye sånt fremover...

Jeg har kjent kynnere helt siden starten av svangerskapet.
De er jo ikke sterke enda, men jeg registrerer de...
Har hatt enormt mye kynnere i mine tidligere svangerskap også. Og det har startet tidlig hver gang...

jeg har ganske ofte! våknet om natta av det også! var ikke særlig plaget sist

jeg tror også jeg har begynt å få d...skikkeli ubehageli..i dag begynte d når jeg kom hjem fra jobb kl 18 å murrer litt enda :/ ikke noe kjekt. jeg er ca 16 uker

Godt å se at vi er flere. Hadde kynnere sist også, men vet ikke hvor tidlig de startet da. Får vel bare bli vant til det..

Jeg har aldri vært gravid før, men jeg tror også jeg har hatt kynnere de siste ukene, kjente det første gang rundt uke 14. Kjenner det  bare innimellom, spesielt hvis jeg ligger i senga om morgenen. Magen blir skikkelig hard og strammer seg, og så gir det seg etter en liten stund. Men hva kommer disse kynnerene av da? Så tidlig liksom? Begynner kroppen å øve seg allerede? :p

Jeg slet veldig i siste svangerskap med vonde kynnere,helt fra uke 16,var inne til måling i 6 mnd da for å sjekke om det var eier eller kynnere,de var oppe 63 på skalaen. og 100 er fødsels rier,så er ganske kraftig.. 
Hadde håpet jeg skulle slippe unna denne gangen! Men nei da!! Er i uke 13 og sliter igejn med veldig sterke og vonde kynnere :(

Jeg og...pleier å kjenne de på kvelden da jeg har lagt meg...

I og med at dette er første graviditeten min så vet jeg ikke hvordan kynnere føles som, men har hatt noe som kan minne m kranper i magen den siste uken. Var en på jobben som nevnte at det kunne være kynnere. Kjennes ut som tak i siden som varer noen sekunder før det gir seg..
Skal til legen på kontroll igjen i morgen, så tenkte å høre med han..

var hos jordmor i uke 16, hun var nesten overrasket over at jeg ikke hadde hatt noen kynnere til nå. Hadde nesten ingenting av det med nummer en, men med nummer to var det visst vanlig å få mer av det, og å få de tidlig.

Jeg hadde masse kynnere sist svangerskap(begynte da i uke 18) og har begynt å få det nå også(begynte i uke 13 tror jeg det var)

Lisse__ skrev:
var hos jordmor i uke 16, hun var nesten overrasket over at jeg ikke hadde hatt noen kynnere til nå. Hadde nesten ingenting av det med nummer en, men med nummer to var det visst vanlig å få mer av det, og å få de tidlig.

Så da er det nok ganske vanlig å få det tidligere ved senere svangerskap da. Ja, da vet man det ;)

Back
Topp