M Mammabobla Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️ 2 Jun 2020 #1 Har den siste uka kjent at magen blir hard og stram, omtrent som kynnere, spesielt når jeg er sliten! Men jeg er bare 8+6 uker på veg, kan det stemme?
Har den siste uka kjent at magen blir hard og stram, omtrent som kynnere, spesielt når jeg er sliten! Men jeg er bare 8+6 uker på veg, kan det stemme?
R Rosita Betatt av forumet 2 Jun 2020 #2 Trebarnsmamma2021 skrev: Har den siste uka kjent at magen blir hard og stram, omtrent som kynnere, spesielt når jeg er sliten! Men jeg er bare 8+6 uker på veg, kan det stemme? Klikk for å utvide … Har hatt det samme i uke 8. (Uke 9 nå) Tenkte bare det måtte være noe annet en kynnere. Siden det var tidlig. Ikke hørt om det så tidlig
Trebarnsmamma2021 skrev: Har den siste uka kjent at magen blir hard og stram, omtrent som kynnere, spesielt når jeg er sliten! Men jeg er bare 8+6 uker på veg, kan det stemme? Klikk for å utvide … Har hatt det samme i uke 8. (Uke 9 nå) Tenkte bare det måtte være noe annet en kynnere. Siden det var tidlig. Ikke hørt om det så tidlig