Kynnere allerede?[emoji27]

Bringebær

Gift med forumet
Er 8 uker på fredag eller lørdag, og jeg føler virkelig jeg har kynnere innimellom! Dette er mitt 4 barn og har hatt kynnere ned de tre første, men aldri så tidlig! Det er ikke vonde men kjenner det strammer seg langt der nederst i magen.

Er det mulig å kjenne de så tidlig og er det andre som har opplevd det??

Jeg satt her og lurte på det samme! Kjennes ut som kynnere men er bare i uke 7! Mitt 2 barn.

Ut i fra hva jeg har forstått så er kynnere noe alle gravide har gjennom hele svangerskapet, men ikke alle kjenner noe til det. Så det er visst fullt mulig å kjenne kynnere så tidlig, og man kjenner det gjerne tidligere hvis man har vært gravid og født flere ganger. Så, er nok litt individuelt det der tror jeg :)

Jeg begynte med kynnere ca uke 13-14 med forrigemann, og de varte av og på frem til fødselen [emoji39][emoji39]

Ja, jeg er egentlig ikke bekymret og kjenner de allerhelst hvis jeg har stresset litt og så legger med på magen eks på kvelden. Men det er jo litt diffust nå før uke 12/13...

Jeg følte jeg hadde kynnere også. Er 7+5 nå. Men snakket med legen min i dag. Han sa det like godt kunne være livmoren som utvidet seg. Kan føles likt. Men og at det ikke er noe fast tid når man får kynnere.

Back
Topp