Kynnere aldri vonde?

Syns jeg hører mange snakke om at de hadde vonde kynnere, men mine var aldri det. 
Det var bare at magen ble hard, ikke noe jeg egentlig kjente. 

Jeg hadde mye kynnere..

Kynnere kan være ubehagelig, men ikke VONDE..

Jeg vil si jeg hadde veldig ubehagelige kynnere.. måtte stoppe opp/sette meg, puste ut, men de var aldri vonde..

Når jeg først hadde vondt.. da var det rier !

Mine kynnere var aldri vonde, kjente bare at magen ble helt stram.
Min jordmor sa at kynnere kan være litt ubehagelige, men skal aldri gjøre vondt.

Men dersom det er vondt, kan det da være rier? Det er vondt bare i magen. Trodde rier skulle sitte i ryggen jeg?

Har ei venninne som er 36 uker på vei nå som har veldig vondt i magen innimellom (4-6 ganger i timen).

Mine er vonde til tider ja, det strammer seg jo skikkelig!
Men det er ikke rie-vondt :-)

Første graviditeten var ikke kynnerne vonde, bare ubehagelige. 

Med både andre og denne gangen har de til tider vært skikkelige vonde. Det er likevel forskjell i de smertene i forhold til maserier eller rier. Men vondt som fy kan det være. Man blir ofte sjekket på sykehuset hvis man har mange/ofte vonde kynnere.

Jeg hadde ikke vonde kynnere. Barelitt ubehaglige, slik at jeg måtte sette med og slappe av litt

Nå har jo vi mennesker svært forskjellig smertegrenser, og opplevelse av ubehag/vondter..noe som er vondt for noen er kansje bare ubehagelig for andre, så det går ikke å sette en fasit på det.

Back
Topp