Kynnere 3. Gangs

vinge

Betatt av forumet
Jeg sliter med kynnere. Noen ganger gjør de ganske vondt og jeg blir sliten av de. Alt av bevegelse gjør at kynnere setter i gang. Ikke gøy. Noen som har råd ? Jeg blir jo utslitt. I går var det så vondt at jeg trodde det var rier. Men gav seg heldigvis etter en stund. Nå er det bare ubehagelig. Har jo hørt at det blir værre for hvert svangerskap. Andre som har erfaring med dette?

Mine kynnere komtidligere og var vondere for hvert svangerskap. Pass på å hvile, for er man sliten og stresser mye, blir de verre. :)

Har hatt forferdelige kynnere i dag og i går.. Tror det var kynnere hvertfall minna litt om rier :p kynnere har kommet tidligere for hvert svangerskap er i mitt 3. nå.. men så vonde så tidlig har jeg ikke opplevd :/ så da er det vel vanlig da at de blir sterkere og tidligere for hver gang..

Jeg og sliter med mye kynnere og nedpress denne gangen, er tredje gangs!
Jordmor sier bare at det er helt normalt, spesielt når man har flere svangerskap bak seg.
Men er de direkte vonde, bør man vel ta det mer med ro, men er de bare "ubehagelige" så var det helt normalt i følge henne.

Uff, her kommer de uansett om jeg er i aktivitet eller ikke... Drømte og fikk orgasme i natt av en drøm :p våkna da rett etterpå av en kynner som varte ca 7-8min og var ganske ubehagelig i ryggen...

Ja prøver å ta det med ro men er litt lei av det nå. Hver gang jeg prøver å finne på noe begynner veldig ubehagelige kynnere som gjør at jeg bare vil legge meg på sofan for da gir de seg. Har hørt rykter om at magnesium kan brukes mot kynnere også? Stemmer det? Ellers er det bare varmt bad som hjelper her så tilbringer mye tid i badekaret ;)

Ja prøver å ta det med ro men er litt lei av det nå. Hver gang jeg prøver å finne på noe begynner veldig ubehagelige kynnere som gjør at jeg bare vil legge meg på sofan for da gir de seg. Har hørt rykter om at magnesium kan brukes mot kynnere også? Stemmer det? Ellers er det bare varmt bad som hjelper her så tilbringer mye tid i badekaret ;)
oi, magnesium mot kynnere, kan faktisk være logisk.. Nå må jeg begynne å huske å ta vitaminene mine :p

Jeg er i mitt andre svangerskap og denne gangen er de ordentlig ille. En kveld hadde jeg regelmessige vonde kynnere som varte i 1 min og kom med 1,5 minutters mellomrom... De fortsatte uansett om jeg slappet av eller prøvde å gjøre noe og det var helt umulig å sove. Var sikker på at fødselen var i gang jeg... Var på sykehuset for kontroll på morgenen men de hadde ikke hatt noen innvirkning på livmorhalsen. Etter et døgn dabbet de av igjen. Helt håpløst! Hvordan i alle dager skal jeg vite at jeg er i fødsel? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er i mitt andre svangerskap og denne gangen er de ordentlig ille. En kveld hadde jeg regelmessige vonde kynnere som varte i 1 min og kom med 1,5 minutters mellomrom... De fortsatte uansett om jeg slappet av eller prøvde å gjøre noe og det var helt umulig å sove. Var sikker på at fødselen var i gang jeg... Var på sykehuset for kontroll på morgenen men de hadde ikke hatt noen innvirkning på livmorhalsen. Etter et døgn dabbet de av igjen. Helt håpløst! Hvordan i alle dager skal jeg vite at jeg er i fødsel? :p

Sent from my iPhone using BV Forum
huff, det tenkte jeg forrige gang, de siste 2ukene så våknet jeg hver natt i 3tiden og hadde regelmessige vonde kynnere i 2timerstid og så sovna jeg da de forsvant.. også den dagen fødselen starta hadde jeg sånne kynnere på nattan og våknet igjen med litt murringer i ryggen og at slimproppen kom ut etterhvert så da skjønte jeg det mått være en start :p

Jeg har også mange ubehagelige og vonde kynnere. Er førstegangs. Kynnerne kommer natt som dag, og det spiller ingen rolle om jeg slapper av eller er mer aktiv. Jeg har dog merket at aktivitet trigger hyppigheten på kynnerne, så prøver, og har blitt anbefalt av legen, å ta det mest mulig med ro. Jeg er sykmeldt pga kynnere, og har fått beskjed av legen om å ringe føden hvis følgende: kynnerne kommer regelmessig hvert 5 min eller hyppigere, varer i mer enn 5 min og/eller jeg får blodig slim...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg venter nr 5 og har mye kynnere. Er helt avgjørende for meg å få hvile og ro. Om jeg styrer og holder på for mye så er kynnerene skikkelig ubehagelige.

Jeg er 3.gangs (egentlig nr.4.. -Vi mista en.)
Har vært mye plaget med kynnere til hvert svangerskap, og kjenner de mer og mer. Nå med nr.3 har jeg en god del nedpress også.
Må ta alt i litt rolig tempo, ikke stresse og styre på. Og å gå tur har jeg ikke klart på mange mnd. Blir bare små rusleturer i "Skilpaddefart". Ellers starter kynnerene opp for fullt. Kan også få de mens jeg ligger på sofaen eller om natta når jeg sover. Hadde vonde kynnere seinest i natt. Ble nesten litt redd at det var noe på gang alt. :(
Men jordmor har sagt at dette er helt normalt, men godt er det ikke.. :(
Tar magnesiume for kramper og det hjelper litt mot både krampene og kynnere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når jeg la meg i går, kom det som følte som strøm gjennom blæra. Fra navel og ned. Føltes som om jeg måtte tisse, ubehagelig var det. Sover hos mamma pga flytting og hu sa jeg lå urolig i natt og det pleier jeg ikke :/ noen andre som har hatt det? Og hva er det?

Når jeg la meg i går, kom det som følte som strøm gjennom blæra. Fra navel og ned. Føltes som om jeg måtte tisse, ubehagelig var det. Sover hos mamma pga flytting og hu sa jeg lå urolig i natt og det pleier jeg ikke :/ noen andre som har hatt det? Og hva er det?
babyen som sparker på blæra tenker jeg.. evt blanding med nedpress?

Back
Topp