Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å si. Kynnere hos meg er at magen blir hard, og jeg faktisk kjenner at det er livmora som trekker seg hardt sammen. Kjenner ikke noe i bekkenet i det hele tatt.He noken krampe som berre ligg rundt bekken området.. me voldsomt nedpress.. magen blir ikkje hard da... noken andre so he kjent slik? E 34 veke på vei
Ringte føda å fekk beskjed om å roe ned å ringe tilbake om d ikkje ga sej... va regelmessig kvart 5 minutt. Fekk beskjed om at det kunne vere livmora som forbereder seg. Men måtte seie ifrå vis slimproppen fær. Roa sej når ej la mej ned på sofaen, men bjønde igjen no da...Jeg har det samme!!!! Er 34 uker i dag og har kjent det siden forrige uke-ish.. Hva er det for noe??
Ringte føda å fekk beskjed om å roe ned å ringe tilbake om d ikkje ga sej... va regelmessig kvart 5 minutt. Fekk beskjed om at det kunne vere livmora som forbereder seg. Men måtte seie ifrå vis slimproppen fær. Roa sej når ej la mej ned på sofaen, men bjønde igjen no da...
Ja d stoppa i sta, men bjøndte igjen no.. lure på å ringe jordmora i morga å prate litt me ne.. he no varsla mor mi i tilfelle ej må ned på sjukehuset... heldigvis e sjukehuset rett ned i bakken.. verte no litt lettskremt av sliktHmm! Da får du passe på!
I mitt tilfelle så holder det på ganske lenge, så plutselig kan det "sakne" og til slutt gir det seg. Men er ganske kraftig når det først skjer.