Kynnera? ?

mor.t.to

Betatt av forumet
He noken krampe som berre ligg rundt bekken området.. me voldsomt nedpress.. magen blir ikkje hard da... noken andre so he kjent slik? E 34 veke på vei

He noken krampe som berre ligg rundt bekken området.. me voldsomt nedpress.. magen blir ikkje hard da... noken andre so he kjent slik? E 34 veke på vei
Vanskelig å si. Kynnere hos meg er at magen blir hard, og jeg faktisk kjenner at det er livmora som trekker seg hardt sammen. Kjenner ikke noe i bekkenet i det hele tatt.

Åpningsrier kjentes ut som ekstremt sterke menssmerter i korsryggen.

Har aldri hatt maserier, så vet ikke hvordan det kan kjennes ut.

Ja når ej he kynnera so bruka mage å verte hard å d stoppa vis ej sette mej eller Røyse mej opp, men ditte kjem uansett ka ej gjer... å sitte heilt nede..

Jeg har det samme!!!! Er 34 uker i dag og har kjent det siden forrige uke-ish.. Hva er det for noe??

Jeg har det samme!!!! Er 34 uker i dag og har kjent det siden forrige uke-ish.. Hva er det for noe??
Ringte føda å fekk beskjed om å roe ned å ringe tilbake om d ikkje ga sej... va regelmessig kvart 5 minutt. Fekk beskjed om at det kunne vere livmora som forbereder seg. Men måtte seie ifrå vis slimproppen fær. Roa sej når ej la mej ned på sofaen, men bjønde igjen no da...

Ringte føda å fekk beskjed om å roe ned å ringe tilbake om d ikkje ga sej... va regelmessig kvart 5 minutt. Fekk beskjed om at det kunne vere livmora som forbereder seg. Men måtte seie ifrå vis slimproppen fær. Roa sej når ej la mej ned på sofaen, men bjønde igjen no da...

Hmm! Da får du passe på!
I mitt tilfelle så holder det på ganske lenge, så plutselig kan det "sakne" og til slutt gir det seg. Men er ganske kraftig når det først skjer.

Hmm! Da får du passe på!
I mitt tilfelle så holder det på ganske lenge, så plutselig kan det "sakne" og til slutt gir det seg. Men er ganske kraftig når det først skjer.
Ja d stoppa i sta, men bjøndte igjen no.. lure på å ringe jordmora i morga å prate litt me ne.. he no varsla mor mi i tilfelle ej må ned på sjukehuset... heldigvis e sjukehuset rett ned i bakken.. verte no litt lettskremt av slikt

Back
Topp