I går begynte eg å få litt mens murring nede i magen/korsryggen. Begynte ikkje lenge etter eg stod opp, men forsvant etter eg hadde sovna nåken timar seinare. I dag er det tilbake, mensmurringar. Føler og baby har vore litt rolig i dag i forhold til dei siste dagane, men eg syns det pleier vere sånn i periodar. Enkelte kveldar/netter har eg fått ganske kraftige kynnera når eg har reist meg for å gjere nåke, og går og krokar meg for å greie å gå framover.
Blir litt bekymra, og eg kvir meg veldig på å ringe føden. Har ringt ein gang når eg hadde blødning og syns ikkje eg blei hyggelig møtt. Jordmor har sagt eg berre må ringe ho om det er nåke, men føler ikkje eg kan det når det er søndag (alltid skal sånt skje i helga..). Men bør eg ringe? Eller er det heilt normalt? Føler meg egentlig ikkje spesielt bekymra, men begynner å tenke "ka om".. :/
Blir litt bekymra, og eg kvir meg veldig på å ringe føden. Har ringt ein gang når eg hadde blødning og syns ikkje eg blei hyggelig møtt. Jordmor har sagt eg berre må ringe ho om det er nåke, men føler ikkje eg kan det når det er søndag (alltid skal sånt skje i helga..). Men bør eg ringe? Eller er det heilt normalt? Føler meg egentlig ikkje spesielt bekymra, men begynner å tenke "ka om".. :/