Kynner

Fjellguri

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Flere flergangs som har en del kynnere? Kjenner det tar tak i magen om eg springer /fortere meg osv. Eller også viss eg bare er på sofaen

Kjent det her ei lita stund ja... mener jeg hadde en del på slutten med storesøster også. Særlig på jobb hvor jeg gikk mye og var fysisk aktiv...

Har kynnere i fleng. Både under aktivitet og når jeg sitter/ligger i ro. Merket de ganske tidlig. Men har kommet hyppigere de siste to ukene.

Føler jeg kommer til å tisse på meg når de kraftigste kommer:smiley-ashamed008

Jeg hadde ikke merkbare kynnere i det hele tatt sist svangerskap, men nå har jeg fått det :p

Men de er så rare.. Føler ikke ut som de gir seg :/ Magen er stram og hard lenge. Merket mer til det de siste dagene, mye gåing på jobb :/

Helt vanlig, ikke noe å beskymre seg så veldig over., Om det blir vondt, eller det varer over lang tid, skal du derimot kontakte føden for en sjekk :)

Har hatt det med alle 4, denne gang verst.. var inne tidligere i uken med kynnere som kom hvert andre minutt, var heldgivis ikke altfor stor virkning på livmorhalsen! Men har åpen retur på føden nå.. kommer mest når jeg gjør ingenting her..

Ja, mange!

Back
Topp