Kynner

Høstbaby16

Andre møte med forumet
Den siste uken har jeg hatt ganske hyppige kynner, både når jeg slapper av og når jeg driver med ulike ting. De er sjeldent smertefulle, men varer en god stund. I tillegg syns jeg mini har blitt roligere inne i magen. Er 35+1 i dag. Er det flere som opplever at babyen blir roligere når det blir trangt i magen?

Den siste uken har jeg hatt ganske hyppige kynner, både når jeg slapper av og når jeg driver med ulike ting. De er sjeldent smertefulle, men varer en god stund. I tillegg syns jeg mini har blitt roligere inne i magen. Er 35+1 i dag. Er det flere som opplever at babyen blir roligere når det blir trangt i magen?
Jeg har også fått hyppigere kynnere både på dagen og kvelden. Det er helt normalt at bevegelsene blir mer langsomme og mindre voldsomme og mindre "all over the place" har min jordmor sagt til meg. Særlig hvis den har festet seg. Så lenge du kjenner at den har våkentid jevnt over så er det ikke no å uroe seg for.

Høres veldig likt ut som jeg har det, både med kynnerne og endring av bevegelsene hos baby. Legen min sa til meg at det var helt vanlig at når man var kommet såpass langt så begynte det å bli trangere i magen, og bevegelsene kjentes på en måte "seigere".

Så godt å høre at det er flere som har det sånt! Er sikkert helt normalt, men som førstegangs så blir man litt usikker.:-)

Back
Topp