Kynner

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I kveld har jeg hat to kynner, like mange som jeg hadde i hele svangerskapet sist.

Håper ikke det tar seg opp.

Flere som har merket det?
 
Hva kjennetegner en kynner? Kan man ha det i uke 10?

Man kan ha de fra uke 7, men mest vanlig etter uke 32.
Synes jeg lest noe om at de kommer oftere hos fleregangsfødene.

Jeg er 9+4 i dag :)
 
Jeg er 7+1 og har ikke kjent kynnere enda. Spent på hvordan det vil bli denne graviditeten. Hadde en god del kynnere hele svangerskapet mitt sist :p
 
Oi, har ikke engang tenkt tanken på at kynnere kan komme så tidlig. Hadde ganske mye i siste del av graviditeten sist, men ikke i første trimester (såvidt jeg husker).
 
Jeg var ekstremt plaget med kynnere forrige svangerskap. Begynte i uke 14. Kunne ikke jobbe pga de kom hele tiden. En gang jeg var på jobb hadde jeg 30 i timen. Magen var konstant hard. Mine kynnere hadde innvirkning på livmorhalsen senere. Så jeg ble innlagt i uke 34 med avflatet livmorhals. Og når fødselen startet med vannavgang uke 38 så kom jeg Inn med 5 cm åpning, og det var før riene hadde starter. Har ikke hatt noe enda er 8+3 i dag. Håper jeg slipper å være like plaget denne gangen
 
Ikke kjent noe til kynnere ennå men er kun 7+5. Hadde litt helt på tampen med første. Hørt det er mer vanlig hos flergangafødene.
 
Nei, så tidlig har jeg ikke merket noe! Startet i slutten og midten av andre trimester de andre gangene. Satser på det ikke er starten på skikkelige plager for deg :)
 
Du!! Det har jeg lurt på! Jeg var ikke spesielt plaget av det sist gang, men nå når jeg har hatt stressende dager der jeg løper/jobber hardt kjenner jeg det. Trodde jeg surra som mente det var kynnere så tidlig, men da kan det faktisk være det!
 
Hadde kynnere omtrent siden jeg kunne kjenne livmoren sist. Spent på om jeg får det denne gangen og. De påvirket ikke livmorhalsen. Var bare litt plagsomme :p
 
Nesten litt flaut, men jeg husker faktisk ikke hvordan kynnere kjennes ut:) Tror jeg hadde en del med førstemann, husker ikke med andremann:-/

Så langt tror jeg ikke jeg har hatt noe:)
 
Tror jeg hadde en I morges.
Fikk de I uke 12 sist. Håper ikke det blir så ikke som sist denne gangen.
 
Jeg fikk mannen til å ha hånda på kynnen da den kom for andre gang i går. Bare for å være sikker på jeg kjente noe.
 
Eg har ennå ikke kjent noe kynner og er 9+4 i dag :) Håpe kynner holde seg vekke, hadde veldig mye kynner me nr 2. det hva kjempe ekkelt :p
 
Fikk kynner fra uke 11 sist, ikke kjent noe nå (8+1 i dag).. Magen strammer seg gradvis, holder taket litt og slipper sakte takrt igjen.. Strammer liksom opp fra sidene og opp mot midten av magen eller åssen jeg ska si d, nett som rier, men uten smertene, bare ubehag i stedet..
 
Back
Topp