kynner

mero

Forelsket i forumet
når begynnte dere med det?bare lurer for her er de i full gang de er så vonde...

I forrige svangerskap så begynte det i uke 33 mener jeg å huske, men de kan starte allerede fra uke 20... Så nå som du er i 38...så er det ikke lange stunden igjen[:D]

Tenk på at de er med på å gjøre klar til fødsel og sånn, men ja...de er ikke noe gode..usj!!!

Hei!

Jeg er 32 uker på vei og har hatt skikkelige kynnere de siste dagene. Magen blir jo steinhard...Ikke noe godt!
Noen som vet hvor lenge det holder på? Om det fortsetter må jeg få meg en sykemelding, for jeg orker ikke sitte på jobben slik.. Har litt dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobben, men må jo ta litt ekstra hensyn til meg selv nå om dagen :)

siat jeg gikk hold de på fram til fødselen så du må nok ta det med ro...forstår at du ikke orker og sitte på jobb med slike smerter!!!!!!!!!!!Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

Jeg begynte å kjenne kynnere i uke 17... så har vært på aktiv sykmelding nesten siden den tid! I begynnelsen var de mer harde og vonde, nå er de tettere og mer slitsomme, men ikke vonde!

begynte vel med kynnere i uke 30 eller noe.....

Ja men jeg har virkelige smerter men det går nok det også...litt må jo gravide i mellom!Det er vært det...

jeg lurer på en ting...når dere får kynnere så blir magen hard,også får man vondt,men hvor får man vondt enn?får man smerter i livmorhalsen da?håper noen kan svare..[:)]

ORIGINAL: Laila76

jeg lurer på en ting...når dere får kynnere så blir magen hard,også får man vondt,men hvor får man vondt enn?får man smerter i livmorhalsen da?håper noen kan svare..[:)]

Jeg har ingen smerter når jeg har kynnere. Kjenner bare at magen blir veldig stram.

Har for øvrig kjent kynnere siden ca uke 21.

Jeg har hatt det iallefall fra uke 12, tror det begynte litt tidligere. Jeg har hatt det en god del faktisk, veldig ekkelt og ubehagelig/vondt. Har nevnt det for lege, jordmor og gynekolog men de har ikke løftet på øyenbrynet av den grunn. De sier at det ikke er noen fare så lenge det ikke blir veldig ofte og samtidig regelmessig. Ja ja....da sitter jeg nå her med kynnerene mine jeg da. Er 24 uker og magen blir som en fotball når kynneren kommer. AU! [:@]

Jeg har hatt kynnere av og til siden ca uke 30....nå er jeg snart 34 uker på vei[:)]

Jeg fikk høre under mitt forrige svangerskap at dersom man hadde endel kynnere tidlig i svangerskapet, skulle man ikke løfte tunge gjenstander. Har litt kynnere nå for tiden også, men synes ikke det er noe vondt. Gleder meg bare over dem [:D]. Snaaart fødsel, om noen få uker [&:]. Tida går fort...

Kan en kynner sammenlignes med ei rie??????
Da vet man joh på en måte litt om smerten, Om hvordan den er.... [:D]

ja det er stor forskjell men det er jo press veer enn har når fødselen er i full gang!!!!!!!!!!!!!!!Jeg synes de kjentes ut som om jeg måtte orgentlig på do..............Du må i vertfall presse!!!!!!!!!!Kynner er også forskjellig fra person til person sånn som allt annet!Jeg har tak i magen den blir stein hard og så kommer det tak i kors ryggen!!!!!!!!!!!Klem...[:D][;)][:)]

Back
Topp