Kynner /rier?

N-40484132

Flørter med forumet
Er i uke 34+5 er flere gangs fødende, 10 år siden sist, men veldig høy smerte terskel og aldri rukket bedøvelse på mine raske fødsler. Har hatt masse kynnere i det siste… men i dag… noen ganger 12 min mellom.. så kansje 20 min.. så en hel time jeg ikke registrerer no(men har da lagd mat og dursjet, så kansje bare ikke merket det. Di fleste er på 30-40 sek å kunn stramming på magen. Men innimellom er di på et minutt og er smertefulle. Tror jo kansje det kunn er forberedelse, så håper på å ikke må ringe inn (alene med frøkna) men bør man ringe inn om det er 10 min mellom hver ?

Vedlegg

• IMG_8478.png
    IMG_8478.png
    328,3 KB · Visninger: 24
  • IMG_8479.png
    IMG_8479.png
    293 KB · Visninger: 24
Hadde ringt inn og forklart situasjonen, spurt hva du kan gjøre for å bekrefte/avkrefte sannsynligheten for at det er rier, og hvertfall ha dialog. Dersom du da skulle måtte ringe senere har de logg på deg :Heartred :Heartred :Heartred

Ring heller en gang for mye enn en gang for lite. Bare hør hva de tenker. Høres ut som modning, men når noen gjør vondt så kan det jo fort bli noe mer. Og har du født fort før er sjansen stor for at du gjør det igjen.

Ja venter litt å ser Ann, tror nok det bare er modning. Er å tar ul hver andre uke, så di har sagt jeg skal ha lav terskel for å ta kontakt:

Er i uke 34+5 er flere gangs fødende, 10 år siden sist, men veldig høy smerte terskel og aldri rukket bedøvelse på mine raske fødsler. Har hatt masse kynnere i det siste… men i dag… noen ganger 12 min mellom.. så kansje 20 min.. så en hel time jeg ikke registrerer no(men har da lagd mat og dursjet, så kansje bare ikke merket det. Di fleste er på 30-40 sek å kunn stramming på magen. Men innimellom er di på et minutt og er smertefulle. Tror jo kansje det kunn er forberedelse, så håper på å ikke må ringe inn (alene med frøkna) men bør man ringe inn om det er 10 min mellom hver ?
Hvordan går det med deg?

Ja venter litt å ser Ann, tror nok det bare er modning. Er å tar ul hver andre uke, så di har sagt jeg skal ha lav terskel for å ta kontakt:
*sniker*

Neste gang du er på ultralyd kan du nevne det og de kan se om de har hatt noe effekt. Jeg gjorde det med min andre og de så da jeg neppe kom tilbake for neste ultralyd.

Jeg hatt vært igjennom samme med begge mine og når riene først kommer har ting gått veldig fort. Siden de helst vil unngå en situasjon hvor jeg ikke rekker frem til sykehuset sjekker de heller for ofte enn for lite og det er jeg sikker på de vil gjøre med deg også med din historie.

*sniker*

Neste gang du er på ultralyd kan du nevne det og de kan se om de har hatt noe effekt. Jeg gjorde det med min andre og de så da jeg neppe kom tilbake for neste ultralyd.

Jeg hatt vært igjennom samme med begge mine og når riene først kommer har ting gått veldig fort. Siden de helst vil unngå en situasjon hvor jeg ikke rekker frem til sykehuset sjekker de heller for ofte enn for lite og det er jeg sikker på de vil gjøre med deg også med din historie.
Ja kan høre med di på neste ul. Jeg har hatt 5 normal fødsler hvor alle kunn har vært en t eller mindre på føden. Aldri rekker bedøvelse. Så har nok litt høy smerte terskel også, derfor jeg blir litt sånn usikker. Men jeg er også typen som ikke liker å dra om jeg tror jeg kan bli sendt hjem. Skjedde en gang i uke 36+3 med han ene (18 år siden) hadde hvert 5 min i flere timer å dro inn. Minuttet jeg hilste på di på føden stoppa det opp, ble ikke registrert en rie der. Ble sendt hjem. Dro hjem skulle sove litt. Men mot kvelden fikk jeg vondt, slimpropp gikk, og di bare ba jeg ta et bad da jeg hadde vært der, så di trodde ikke på meg. Men han ble født den kvelden gikk i uke 36+4

Back
Topp