Kynner allerede???

Scorpio86

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er 13+1 idag, og har de siste dagene hatt noe jeg ikke kan beskrive som noe annet en kynnere. Er ikke dette fryktelig tidlig? Noen av de er så vonde at jeg må stoppe opp med det jeg driver med og bare puste til de går over.
Jeg har vært veldig stresset, spesielt den siste uken, men det har vært mer psykisk enn fysisk stress, og det påvirker vel ikke kynnere på den måten?
 
Jeg er 13+1 idag, og har de siste dagene hatt noe jeg ikke kan beskrive som noe annet en kynnere. Er ikke dette fryktelig tidlig? Noen av de er så vonde at jeg må stoppe opp med det jeg driver med og bare puste til de går over.
Jeg har vært veldig stresset, spesielt den siste uken, men det har vært mer psykisk enn fysisk stress, og det påvirker vel ikke kynnere på den måten?

Sniker.
Jeg kjente så smått kynnere fra uke 13 andre gangen. Men det var ikke veldig mye, oftest på kvelden.
 
Jeg er andregangs, i første svangerskap hadde jeg kynnere fra uke 20.
Men da er det tydeligvis ikke så uvanlig da :)
 
Jeg er og plaget med kynnere, både nå og i forje svangerskap. Tidvis vonde, og noen ikke fult så. Hvis jeg er å beveger meg mye, går tur osv da kommer dem, og faktisk når jeg ligger å slapper av og.
Så tydeligvis vanlig. Men man må bare ta det med ro å slappe av❤️
 
Fikk kynnere rundt uke 20 i første svangerskap, rundt uke 16 i andre, og nå er jeg 15+1 og kjent de ett par uker alleredeo_O stort sett ikke vonde..
 
2.svangerskap og eg har hatt kynnere frå veke 14 ca. Når eg hadde det travelt på jobb og fullt opp med toåringen var det verst. Roa litt ned og då har det blitt færre og roligare kynnere. Spurte legen og han sa det kunne forekomme...har hørt om fleire som har fått det ganske tidlig.
 
Har hatt det i rundt 2 uker. Får smerter og så blir magen(livmoren) stein hard i noen sekunder. Så går det over :). Synes det er ubehagelig, men går fort over :joyful:
 
Jeg får kynnere om jeg har vært litt for "mye" i aktivitet. Kroppen min sier ifra fortere enn hva jeg ellers tenker er normalt. Første gang var i uke 17 da vi holdt på å male somerommet vårt. Snakket med lege og han sa dette var ikke farlig, lytt til kroppen og ta det med ro. Sålenge smertene går over er det som regel helt i orden. Da er det bare å slenge seg i sofaen og slappe av. :p:happy
 
Jeg har også kynnere allerede, 16+3 og har det en del på natta etter aktive dager
 
Back
Topp