Kyllingvinger....

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
æææææææææææææææææææææææsj.....

gledet meg når jeg kjøpte de på butikken, men nå kaster jeg nesten opp når jeg tenker på det. Ble SYKT kvalm av det.... herremin for noen merkelige smaksløker! :P

Haha. Ja, det der er rare grier. Ting man syns er sååååå godt, smaker plutselig helt forferdelig.

Hehe, kjedelige greier ;)

ååå jeg synes det er så godt, jeg hadde noen uker i starten jeg bare måtte ha det, nesten det eneste jeg fikk i meg hehe

Når jeg så tråden Kyllingvinger, var det først som slo meg.
Åhhh det fikk jeg lyst på. NÅ.

Rart det der altså at man kan ha så lyst på noe å i det du sitter der og skal til å spise er det bare heeelt pyton..

Sniker litt fra jan 2013.... En gang i starten da jeg var gravid fikk jeg fryktli lyst på kyllingvinger, så jeg gikk å kjøpte det og varmet opp 8 stk... da jeg var på den siste så ble jeg plutseli veldi kvalm og kastet opp ALT! Det var sikkeli sprutspying! Å resten av svangerskapet åt jeg ALDRI kylling! Men nå etter fødsel har jeg kunnet spist det når vi har hatt det+kylling og alt det andre jeg ikke hælte da jeg var gravid... Når er det sånn at jeg slet me kvalme til uke 24 men fortsatte å kasta opp flere ganger i uken helt til guttn kom ut 22 januar(kastet til og med opp under fødselen)...

Kylling er faktisk det eneste jeg har fått stygga på ! Smaker rett og slett merkelig og frister absolutt IKKE.

Det frister absolutt ikke med kylling her! Var det samme da jeg var gravid med vesla også!

Back
Topp