smash Forumet er livet VIP 8 Mai 2012 #1 Jeg kjøpte en pakke med kyllingvinger på rimi i stad, i sånn gul pakke.... Hvordan tilbereder jeg de? Steke i ovnen? Varme i mikroen? Ta i stekepanna? Tror de er ferdigstekt, men at de må varmes..
Jeg kjøpte en pakke med kyllingvinger på rimi i stad, i sånn gul pakke.... Hvordan tilbereder jeg de? Steke i ovnen? Varme i mikroen? Ta i stekepanna? Tror de er ferdigstekt, men at de må varmes..
L *Labambie Forumet er livet 8 Mai 2012 #2 Legg de i en ildfast form, varmluft 200 grader i 15-20 minutter. Så blir de sprøe og gode.
smash Forumet er livet VIP 8 Mai 2012 #3 Labambie skrev: Legg de i en ildfast form, varmluft 200 grader i 15-20 minutter. Så blir de sprøe og gode. Sååå lenge? Er sprøe jeg vil ha de! Da gjør jeg det! Takk!:)
Labambie skrev: Legg de i en ildfast form, varmluft 200 grader i 15-20 minutter. Så blir de sprøe og gode. Sååå lenge? Er sprøe jeg vil ha de! Da gjør jeg det! Takk!:)
Purpurea Gift med forumet 8 Mai 2012 #5 smash skrev: Labambie skrev: Legg de i en ildfast form, varmluft 200 grader i 15-20 minutter. Så blir de sprøe og gode. Sååå lenge? Er sprøe jeg vil ha de! Da gjør jeg det! Takk!:) Er den beste måten og gjøre det på :) Deilige sprøe kyllingvinger, NAM NAM
smash skrev: Labambie skrev: Legg de i en ildfast form, varmluft 200 grader i 15-20 minutter. Så blir de sprøe og gode. Sååå lenge? Er sprøe jeg vil ha de! Da gjør jeg det! Takk!:) Er den beste måten og gjøre det på :) Deilige sprøe kyllingvinger, NAM NAM
smash Forumet er livet VIP 8 Mai 2012 #6 Mmm, blir sulten nå!!!!! Har alltid kjøpt kyllingvinger fra varmdisken, men i dag prøver jeg de kalde. Håper det blir godt!
Mmm, blir sulten nå!!!!! Har alltid kjøpt kyllingvinger fra varmdisken, men i dag prøver jeg de kalde. Håper det blir godt!