Kyllingmiddag?

Tarlica

Gift med forumet
noen som har noen gode forslag og oppskrifter? har kyllinglå og fileter[:)] trenger litt inspirasjon av dere jenter!! [:D]

Jeg pleier å dele opp kyllingfileter i småbiter og skjære opp litt bacon.. Så steker jeg finhakka løk, før jeg har i kylling og bacon..Steker det og har etterhvert over litt fløte og skrur ned varmen.. Peprer og salter det etter behov..
La det stå å surre på svak varme mens du koker pasta.. [:)]
Server med salat..

DEILIG!
(Og uten pastaen er den ketolysevennlig for de som går på det.. [:D])

stek kyllingstrimler, løk, ananas, hva som helst egentlig.. og ha oppi et beger med philadelphia med urter. Smelt. Kok ris til[:)]

Vi bruker kylling filet i taco vi,nam nam[8D]

har skrevet den noen ganger her før. Vi elsker den[8D]

stek kyllingfiletene i stekepanne så de får skorpe.
Legg dem i en ildfast form. Hell over ett glass med taco saus (bruker medium) og 3 dl fløte.
La de stå i ovnen på 200 grader i 30 minutter

serveres med pasta

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg pleier å dele opp kyllingfileter i småbiter og skjære opp litt bacon.. Så steker jeg finhakka løk, før jeg har i kylling og bacon..Steker det og har etterhvert over litt fløte og skrur ned varmen.. Peprer og salter det etter behov..
La det stå å surre på svak varme mens du koker pasta.. [:)]
Server med salat..

DEILIG!
(Og uten pastaen er den ketolysevennlig for de som går på det.. [:D])

denne bruker jeg også en versjon av. men med mere grønnsaker. Har i paprika, sopp, hvitløk. Så putter jeg pastaen også oppi fløtesausen sammen med resten.

ååå, tusen takk jenter!!!! da er fredagskvelden reddet[:D] klarer ikke bestemme meg, her tror jeg det blir kylling flere dager på rad[:D]

(skjønner ikke hva jeg gjorde før babyverden....)

det finnes også en kyllingfilet-tråd, der er maaaange snasne oppskrifter, skal se om jeg får dyttet den litt opp igjen, slik at den ligger på 1.siden! Fint om vi kan prøve å holde den oppe!! [;)]

Back
Topp