Kyllingkjøttdeig *insp*

*Solskinnsbolla*

Glad i forumet
Er dette godt?
Hva bruker dere det til?

Av en eller grunn har jeg aldri turt å prøve, synes ikke det høres noe godt ut.. Men det er jo sunnere enn karbonadedeig da, og nå er det jo så billig på Rema!

bruker det til det samme som jeg bruker vanlig kjøttdeig. (ikke i kjøttkaker/karbonader)

Helt kurant å bruke til taco værtfall [;)]

bruker det på samme måte som vanlig kjøttdeig, men syns det smaker litt lite så i lasagne og slke ting krydrer eg den ekstra! [:)]

Veldig god! Og sunn![:)]

Ok! Så den har ikke noen dominerende smak som kan "ødelegge" maten?
Må nok prøves ut ja[:)]

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Ok! Så den har ikke noen dominerende smak som kan "ødelegge" maten?
Må nok prøves ut ja[:)]

nei, er heller det at den har ingen smak! [8D]

ORIGINAL: Torben sin mamma

bruker det på samme måte som vanlig kjøttdeig, men syns det smaker litt lite så i lasagne og slke ting krydrer eg den ekstra! [:)]

Veldig god! Og sunn![:)]

Samma her lager kjøttkaker, chilli con carne osv med kylling kjøttdeig, bruker ikke vanlig lengre.

bruker det til alt..
I går hadde vi f.eks pitapizza med kyllingkjøttdeig og skinke.. [:)]

Litt lite smak, men man tilsetter jo krydder/sauser etc..

Når vi er alene, bruker vi bare kyllingkjøttdeig, mens det går i vanlig når mannen er hjemme..

Bruker den som vanlig kjøttdeg, men den er ikke så tørr som vanlig kjøttdeig også smaker den bedre!!!

Etter vi oppdaget den, så går det bare i kyllingkjøttdeig. Klarer ikke smaken på vanlig lengere. Bruker den til alt jeg man bruker kjøttdeig til. jeg synes det er ekstra godt til wraps og pita retter[:D]

Dette høres jo lovende ut[:D] Men hvis man bruker det til taco, holder det da å bare bruke tacokrydderet, eller må man krydre ekstra? Og hvordan krydrer dere f.eks når det brukes til pasta?

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Dette høres jo lovende ut[:D] Men hvis man bruker det til taco, holder det da å bare bruke tacokrydderet, eller må man krydre ekstra? Og hvordan krydrer dere f.eks når det brukes til pasta?

Hiver bare på pastasaus..............

Har kun prøvd det en gang, og det var til taco. Smaker kjempegodt!
Men vet ikke om jeg kommer til å bruke det så ofte, for det ser så kvalmt ut[&:]

Bruge det te det mesta egentligt.
Einaste eg ikkje bruge det te som eg komme på e kjøttkaker.

det som er så digg?? - kan brukes til alt jo! - jeg bruker til taco, pasta og burgere...[:D]
og så lager jeg herlige kyllingboller som jeg serverer med ris og karrisaus - snadder![;)]

Back
Topp