kyllingfilet

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
jeg kjøpte en økonomipakke med kyllingfillet for noen dager siden og siste forbruksdag er 8.2.09 og når jeg åpnet denne så luktet det veldig spesiellt[:'(] er det noen andre her inne som har opplevd dette??? er kyllingen ødelagt eller er det pga at den er pakket i beskyttende atmosfære som det står???

det er jo dyrt da så hvis denne er ødelagt så har jeg tapt mye penger og mat som må kastes[:@][&o]

ORIGINAL: Maelle

Hvilket merke?

oi sorry glemte å skrive det.

den stolte hane  og pakken er 1100 g

Kyllingfilet som er fersk lukter ofte litt ekkelt, særlig når den er pakket i vakum.. samme med kjøttdeig, kokt skinke osv. Men hvis den stinker ville jeg ikke brukt den...

Jeg ville ha tatt den med til den butikken du kjøpte den, og spurt om å få byttet den pga lukt, og at det ennå er noen dager til den går ut...
Sikkert ingen problem å få byttet den, regner jeg sterkt med[;)]

Good luck[:D]

Ja, opplevd det flere ganger. Ikke noe galt med den, Bare speslukt[8D]

uff, jeg hadde ikke brukt den nei. Ta den tilbake til butikken.
En gang stekte jeg kyllingfilet som luktet rart, men ikke stygt egentlig.. Den beholdt lukta under stekinga, og smakte like rart. Fant ut at det tryggeste var å kaste den.

ja, men det stinker og lukter egentlig råttent[&:] og lukta sitter noe helt sinnsykt igjen. kan ikke være sånn det skal være vel. jeg blir kjempe kvalm av lukta[8|] og hvertfall ikke lyst å spise det.. det er vel farlig å spise det kjøttet hvis det er dårlig.

jeg har sendt klage til produsenten nå så får jeg høre hva de sier.

jeg har opplevd det flere ganger og tatt den med tilbake til butikken og fått pengene tilbake...ikke noe problem.

da er den mest sannsynlig ødelagt... hadde levert den tilbake

vakumpakka lukter råttent egg, det er helt vanlig og det er derfor kjøttet bør lufte seg ute av den pakka med bleia i. for du vil fort kjenne forskjell på surt kjøtt og råtten vakum lukt.

ORIGINAL: *Prinsessa

vakumpakka lukter råttent egg, det er helt vanlig og det er derfor kjøttet bør lufte seg ute av den pakka med bleia i. for du vil fort kjenne forskjell på surt kjøtt og råtten vakum lukt.

I tillegg vil ikke lukta bli borte om du steker den.

fersk kylling filet lukter rottent egg når du åpner den ...Om ikke kjøttet er sleimt og slimete på utsiden, så er det ingen fare å spise det!!

Back
Topp