kyllingfile, middagstips noen

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
sambo tok opp hele pakken og tina, så vi må ha kyllingfilet to dager på rad. i dag hadde vi sitronstekte potetbåter, salat, og kyllingfile stekt med sitron også..

noen som er mer kreativ enn meg her eller?[:D]

man får kjøpt sånn "kyling i form" saus i butikken..
Lurer på om det er toro??? sin?

Da legger du rå kyling oppi en form og heller dette over (er pulver som du må blande med fløt/melk)

Også inn i ovnen..

Blir veldig godt..
Med ris og salat til, event hvitløksbaguetter

her var den.. toro sin..

http://toro.no/index.php?mapping=1308

sambo liker den ikke[8|] takk for tipset[:)]

Skjære opp filetene og krydre med grillkrydder, stek. Bland med uncle Bens sweet and sour saus. Ris ved siden av.

typisk[8D][8D]

kjøpe crispy chicken pulver..

oppi pita brød og salat..

Steke hele med masse godt smør og hvitløk..

Lage bali kyllinggryte..

me pleie ha kyllingfilet, pasta og sånnen chilisaus på gjennomsiktig flaske.... husker ikkje merke. ganske godt:)

Kyllingfilèt med spekeskinke er utrolig snadder;

Krydre filètene med salt og pepper, klipp av blader fra en Basilikum urte og legg på hver side.
Surr filètene inn i spekeskinke (bruk hyssing eller tannpirkere)
Ha olje i en ildfast form, legg i filètene oppi og s mekk inn i ovnen på 225 grader i ca 30 minutter.
Og vips har dere et herremåltid.

Som tilbehør kan man bruke alt mulig, men jeg elsker slottspoteter, champignon og løk [;)]

Bon appetit [;)]

ORIGINAL: 1100

typisk[8D][8D]

kjøpe crispy chicken pulver..

oppi pita brød og salat..

Steke hele med masse godt smør og hvitløk..

Lage bali kyllinggryte..[8|]

høres namm ut, kanskje d jza

Surr kyllingfileten med serrano og ha mosarella på og så baker du den i ovnen! Funker knall med bacon også! [;)]

ORIGINAL: Speedy80

Kyllingfilèt med spekeskinke er utrolig snadder;

Krydre filètene med salt og pepper, klipp av blader fra en Basilikum urte og legg på hver side.
Surr filètene inn i spekeskinke (bruk hyssing eller tannpirkere)
Ha olje i en ildfast form, legg i filètene oppi og s mekk inn i ovnen på 225 grader i ca 30 minutter.
Og vips har dere et herremåltid.

Som tilbehør kan man bruke alt mulig, men jeg elsker slottspoteter, champignon og løk [;)]

Bon appetit [;)]

åh, d hørtes s¨ååååå namm ut! men tror ikke jeg gidder å handle[8|]

må vel oppdatere hva d blit[8D]

Skjær opp fileten i strimler og stek.. så steiker du wok grønnsaker og koker kyllingnudler ved siden [:)]
På slutten av steikinga har du oppi noe av nudelvannet/krafta og litt karri og soysaus [:)][:)][:)] namm!!!

stek kylling fillet, lag kylling bretang saus eller hva den heter. eller annen god kylling saus, å viktigst! HJEMMElaget potetmos... NAMNAMNAM det er bare såååå godt

eller steik filetene i ovnen, kor karrisaus og fullkornsris og grønnsaker å ha ved siden!!

ååååh nå ble jeg sulten... [:-][:-]

Kyllingfileter stekes og så tilsetter du sweet and sour saus, matflløte, vannkastanjer, minimais og sukkererter. Rema 1000 sine nudler med kjøttsmak er perfekte til[:D] ett godt og raskt måltid[:D]

Bali kyllinggryte fra toro tror jeg det er... Serveres med ris... Utrolig god. [:D]

Eller surr fileetene inn med bacon og ha dem i oppvarmet ovn, serveres med valgfritt tilbehør.. Vi pleier å ha ris, potet og bernaise.. og salat eller brokkoli.. [;)]

Bali kyllinggryte..er vel Toro sin? Det er NAM! [:)]

Eh..så ikke Vesla sitt innlegg før nå [;)]

Kyllingfilet i fløtesaus med soltørkede tomter og pasta [:D]

Stek filetene gyllenbrune i panna, legg de i en ildfast form sammen med fløte og oppsjært soltørkede tomater. Stekes i ovnen på 200grader i 20 min. Serveres med sånn brei pasta ([8D]) og salat [:)] nam nam

kyllingfilet stekt i panne med ost og skinke i. ha det på båndspaghetti og ha ostesaus på. lag focchacia brød til. nydelig [:D]

Back
Topp