Brud2013 Gift med forumet 10 Feb 2011 #1 Jeg tenkte jeg skulle bruke litt mjøl og krydder rundt dem og fritere dem jeg da, men åssen lagere dere det?
Jeg tenkte jeg skulle bruke litt mjøl og krydder rundt dem og fritere dem jeg da, men åssen lagere dere det?
mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016 10 Feb 2011 #2 kyllingfilet i passe biter, dypp i mel, dypp i pisket egg, dypp i kavring og stek på lav-middels varme i litt olje
kyllingfilet i passe biter, dypp i mel, dypp i pisket egg, dypp i kavring og stek på lav-middels varme i litt olje
Cathrine83 Elsker forumet 10 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Stjernejenten kyllingfilet i passe biter, dypp i mel, dypp i pisket egg, dypp i kavring og stek på lav-middels varme i litt olje samme her..blander litt godt krydder i kavringen slik at de smaker ekstra godt.. Falt i smak hos store og små sist gang [:)]
ORIGINAL: Stjernejenten kyllingfilet i passe biter, dypp i mel, dypp i pisket egg, dypp i kavring og stek på lav-middels varme i litt olje samme her..blander litt godt krydder i kavringen slik at de smaker ekstra godt.. Falt i smak hos store og små sist gang [:)]