Kvitteringer ved ivf

Hope

Glad i forumet
Hvilke kvitteringer er det man skal samle på ved ivf?
Kun medisiner? eller gjelder det gynekolog, parkering osv. også?
og er det fra og med forundersøkelsen?

Ja det lurer jeg også på! Venter spent på hva de erfarne har å fortelle [:)]

Samle på alt! Har akkurat levert medisin kvitteringer for rett under 16 tusen. Og når man skal få tilbake for kjøring,så må man også "bevise" at man har parkert bilen o.l.
Siden jeg har kjørt til Trondheim så har jeg ikke trengt bom-billetter,for de vet jo alle at man må igjennom [:D] Har jeg kjørt så har jeg ikke på noen måte sneket meg gjennom bommen tur-retur heller [:D] 

Skaff en mappe,konvolutt... jeg hadde først en apotek pose,men trengte kjapt ett bedre system da det begynte å bli mange. Men for de som mottar medisiner pr. post så kan man få utskrift fra apoteket,det måtte jeg for de godtok ikke post-kvitteringene mine på trygdekontoret ... ble litt langt det her [:)]

By the way, samle på det fra forundersøkelsene også, få alt ned på kortet. Jeg fikk kjapt frikort ihvertfall !!! OG PENGER TILBAKE [:D]

Og det til trygdekontoret må vel leveres innen 6 mnd etter mottakelse!

Du skal sende inn alle kviteringer , medesiner,parkering , båt,leger, ja alt du betaler for. Det eneste du ikke får igjen er den andelen du betaler ved å sette inn og ta ut egg 1500 kr, det var det eneste me ikke fikk igjen.
Så samla alt i en konvolut du[:)] og send inn , så får du snart frikort hehe.

Tusen takk for svar !!! [:)]
Har da skaffet meg perm med plastmapper som eg skal samle kvitteringer i.
Har all info / brev der og.

Back
Topp