KVITRE!!

Thunderella

Gift med forumet
Har du vært på kontroll av hjertet til Maiken...?
Hvordan gikk det??

Evt, når skal du...? ;)

Vi var på kontroll i går, og der prøvde de ut et helt nytt ultralydapparat på henne. Sykehuset vurderer å kjøpe det, men de trengte noen å prøve det på, derfor fikk vi time så fort. De spurte meg selvsagt om det var greit, og det syns jeg jo [:)]

Det var litt skummelt å ligge på benken, men da jeg la meg der sammen med henne gikk det fint. Lille propellen min lå stille i 30(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) min! Det har aldri skjedd før tror jeg. Hun var så flink! Det var en del finesser legen ville prøve ut, og det fikk han god til. Stolt mamma som fikk masse skryt av frøkna si da ja [;)]

Alt var helt fint. Det er visst vanlig med en suselyd sånn når barn er små, og så forsvinner det etterhvert. Godt å få det sjekket opp og ut av hodet iallefall.

Etter sykehustimen var det bollebelønning og en veldig fornøyd frøken og mamma [:D]

Så bra at alt var fint! [:D]

Og FLINKE snuppa som lå i ro så lenge!!!! [:D][:D]

*liker*

Savner liker-knapp her inne...

ORIGINAL: moongirl74

*liker*

Savner liker-knapp her inne...

Hehe, det har jeg også tenkt mange ganger...

Så bra alt var bra!! Nå ble jeg kjempelettet.. :)

Flinke Maiken som lå helt i ro!
30 minutter er lenge for en aktiv 2 åring.. Kan tenke meg bollebelønning var på sin plass da!! :)

[:D]
Hadde lyst til å be om en ultralyd av magen i samma slengen, men droppet det [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Så bra at alt var fint! [:D]

Og FLINKE snuppa som lå i ro så lenge!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: HildoDildo

Haha, det var da litt av et nick [:D]

Back
Topp