KVITRE.....

sandra 22

Gift med forumet
Åssen går det med deg i dag???Håper du er litt bedre med den kvalmen,stakkar[&o]
Ønsker deg en god helg[;)]

Nei, så koselig å bli tenkt på [:)]
Vet du, jeg føler kvalmen kanskje er litt bedre. Har nå begynt å holde på maten, får stadig i meg mer, og da får jeg ikke den kvalmefølelsen i magen som gjør at jeg brekker meg. Er litt susen i hodet, men det er sikkert en kombinasjon av å ha vært mye inne og lite mat.

Var en tur hos legen idag, og fikk sykmelding for uka som har vært + fram til onsdag. Håper ting gradvis blir bedre fram til det, om ikke annet holder seg som nå. Da skal jeg overleve [;)]

Flyttet ned til foreldrene mine i går, for min Kjære er bortreist fram til søndag. Greit med litt hjelp og avlastning [:)]

Så sånn alt i alt har jeg det bedre nå enn jeg hadde det for et par dager siden. Hver dag er en dag nærmere bedre form [;)]

Men hvordan er forresten formen din for tiden da???

Så godt å lese at det går sakte men sikkert rett vei Kvitre! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Så godt å lese at det går sakte men sikkert rett vei Kvitre! [:)]

ORIGINAL: Kvitre

Nei, så koselig å bli tenkt på [:)]
Vet du, jeg føler kvalmen kanskje er litt bedre. Har nå begynt å holde på maten, får stadig i meg mer, og da får jeg ikke den kvalmefølelsen i magen som gjør at jeg brekker meg. Er litt susen i hodet, men det er sikkert en kombinasjon av å ha vært mye inne og lite mat.

Var en tur hos legen idag, og fikk sykmelding for uka som har vært + fram til onsdag. Håper ting gradvis blir bedre fram til det, om ikke annet holder seg som nå. Da skal jeg overleve [;)]

Flyttet ned til foreldrene mine i går, for min Kjære er bortreist fram til søndag. Greit med litt hjelp og avlastning [:)]

Så sånn alt i alt har jeg det bedre nå enn jeg hadde det for et par dager siden. Hver dag er en dag nærmere bedre form [;)]

Men hvordan er forresten formen din for tiden da???

Klart jeg tenker på deg[;)]
Jo takk som spør, så er det veldig greit om dagen..BANK I BORDET....
Håper formen holder seg sånn,nå greier jeg å kjøre å handle litt, lage mat, husarbeid...Men må ta det litt og litt da for hodepinen kommer fort som bare det om jeg holder på for mye..

Ønsker deg gode dager fremover og ett kjempe fint svangerskap[;)]

Back
Topp