Kviseutbrudd...

*Suprise*

Flørter med forumet
Flere som har det heller??

Har ikke fått mange, men de VONDE de jeg har, og så har alle så å si samlet seg på haken min... lekkert må jeg si[;)][:'(]

Så irriterende då[&:] hadde en venninne som hadde det samme då hun var gravid-bare på ryggen.  Håer det går fort over[;)]

ORIGINAL: dnc

Så irriterende då[&:] hadde en venninne som hadde det samme då hun var gravid-bare på ryggen.  Håer det går fort over[;)]

hadde det på de 2 forge også, får det i begyndelsen og på slutten.. hehe
Er bare JÆVLA irriterende når det står på[:@]

Hadde akkurat 3 på haka som er SKIKKELIG vonde! Får håpe det er over til slutten av svangerkspet

jeg har fått en del på ryggen og brystet+ forverring i ansiktet.. ganske uren hud i fra før.. tustelige greier!!!

Hehe gikk ut på badet etter svaret mitt isted,og der lyste det en liten en imot meg[8D] fikk den fort vekk då[:D]

Ikke noe morsomt med kviser nei..
Men som jeg sa til typen, å få kviser er jo 1 ting, for man kan jo bare dekke dem.. Men er det virklig nødvendig at de er vonde da??????[:'(] hehe[:)]

Huff ja [:@]
Var noe av det første som jeg oppdaget, at ansiktet, hals og brystet.
Ei venninne av meg sa at nå er du gravid, haha. Stemte bra det ja.
De kommer og går og krysser fingrene på at de fosvinner helt. Vil så gjerne gå med v-hals :)

På kinnene... en på hver side nå.. lyser i mot meg!! [:@]

Oh yes! Har kviser overalt, store og vonde. Masse i ansiktet, i hårfestet og til og med bak øret har jeg ei kvise!!!!!

da jeg var gravid kom masse nupper og kviser på bryst hals og fjes, spesielt i panna og hårfeste.. Gikk over etter et par måneder;)

ORIGINAL: krusedull

da jeg var gravid kom masse nupper og kviser på bryst hals og fjes, spesielt i panna og hårfeste.. Gikk over etter et par måneder;)

Gjorde det samme til meg også, så håper det skjer det samme denne gangen også, men ikke like mye... [:o]

Jepp [:@]
Masse.. Men bare i ansiketet selvfølgelig. Og så masse små kviselignede nupper langs hårfestet og i hele hodebunnen..

Kviser på kjeven og halsen er et tegn på forandring i underlivet, livmoren. Så det er ganske normalt for noen å få kvise utbrudd.

Jeg lærte at om en har små kviser med hårfestet så skal du massere litt sjampoo der når du vasker håret for det kan tørke de ut :)

Jeg er og plaget med kviser på haka og halsen. i hårfestet og rygg/bryst. Men ikke så veldig ille heldigvis.

ORIGINAL: *Isabella*

Kviser på kjeven og halsen er et tegn på forandring i underlivet, livmoren. Så det er ganske normalt for noen å få kvise utbrudd.

Jeg lærte at om en har små kviser med hårfestet så skal du massere litt sjampoo der når du vasker håret for det kan tørke de ut :)

Jeg er og plaget med kviser på haka og halsen. i hårfestet og rygg/bryst. Men ikke så veldig ille heldigvis.

Jeg har også fått flere kviser enn vanlig. Både langs kjeven (og ja, de er skikkelig vonde, sånne underjordiske [:'(]), på halsen og på brystet. Godt det er vinter og tid for skjerf [;)]

Back
Topp