Kviseutbrudd

Lavendella

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Flere enn meg som har fått kviseutbrudd etter dere ble gravide?? Jeg har aldri vært plaget med kviser før, men etter jeg ble gravid har jeg fått et evigvarende heftig kviseutbrudd :dead: Sånne dype underhudskviser i begge kinn og nedover halsen som gjør så vondt!

Noen som vet om noe som hjelper?? Tips mottas med største takknemmelighet! :pompus:

Kan jo si at jeg de siste to ukene har vasket ansiktet med Dermalogica clear start face wash både morgen og kveld, og bruker basiron 5% krem på problemområdene. Men blir altså ikke kvitt dem :sorry:

Kviser var det første symptomet på min graviditet :depressed: Hadde aldri hatt det tidligere, men plutselig kunne jeg telle 18-20 cystiske kviser rundt om kring i fjeset. Jeg visste ikke at jeg var gravid på det tidspunktet så jeg prøvde alskens syrer og hudbehandlinger for å bli kvitt dem, men ingenting hjalp - jeg måtte bare ta tiden til hjelp. Huden klarnet opp igjen etter 3-4 uker. Skulle de plutselig dukke opp igjen så vet jeg iallfall at jeg kanskje må ta en test ;)

Back
Topp