Kviseutbrudd!!

Lillefrue

Elsker forumet
Jeg holder på å gå av skaftet. Får kviser alle steder, og det føles ut som om jeg har 100 bare i ansiktet.
Blir sprø,og jeg hater dem -.- er det flere?

Og noen råd mot dem kanskje??

Jeg hadde skikkelig hviseutbudd for en ukes tid siden, har heldigvis roet seg nå. Hos meg styres det mest av kosthold, så det beste rådet jeg kan gi er å stramme inn på kosten, bruke peeling og/eller ansiktsmaske (honning er supert som maske og er antibakterielt!). :)

Jeg hadde skikkelig hviseutbudd for en ukes tid siden, har heldigvis roet seg nå. Hos meg styres det mest av kosthold, så det beste rådet jeg kan gi er å stramme inn på kosten, bruke peeling og/eller ansiktsmaske (honning er supert som maske og er antibakterielt!). :)

:) takk. Har da ikke gjort noen forandringer i kostholdet heller, men kanskje jeg må det nå.
Og skal definitivt prøve maske ;)

Jeg har aldri hatt så mange. Men kjøpte en peeling ansiktsmaske ho bli vakker. Prøvde den igår å er allerede mye bedre :)

Jeg våknet opp helt ille idag! Fikk helt sjokk. Håper at det gir seg fort som fy, for er ikke interessert i å se sånn her ut frem til januar!! Huffameg :/

Med meg er det omvendt, jeg får bedre hud når jeg er gravid :p La det fortsette! Sliter med kviser og med jenta var jeg helt fin hele svangerskapet og omtrent frem til jeg fikk mensen igjen.. Så er nok veldig hormonelt:depressed:

Lag deg dampebolle! Det er bra for huden og luftveiene. :)

(VARMT vann i en bolle, med honning, ingefær, urter, hvitløk, grønn te, fruktskall osv. oppi, som du holder hodet over, gjerne med et håndkle over hodet. Forsiktig, så du ikke brenner deg på dampen.)

Ellers lønner det seg å ikke ta mye på ansiktet, da hendene har mange bakterier på seg.
Kjøp gode produkter på apoteket, og ikke bruk maske for ofte; det tørker ut huden, og setter i gang en ond sirkel, hvor huden produserer mer fett, og du får mer kviser.

Heldigvis går det over! ;)

Jeg har fått MYE mindre kviser i ansiktet nå enn jeg pleier å ha. Men, på ryggen og på skuldrene er det helt EKSTREMT! Der pleier jeg aldri å ha noe, mens nå føler jeg meg som den fjortisen :P

Back
Topp