Kvisetryne...

turteldue

Forumet er livet
VIP
Det var noe nytt med storebror hadde jeg nydelig hud, og strålte hele veien... (Uansett hvor dau sjuk jeg var)...

Nå er jeg det kvisetrynet seriøst jeg har sikkert fått 7-8 små kviser vokst spredt i ansiktet... Hahaha
Om det blir samme kjønn denne gangen så dør jeg av latter ;-) for enn så lenge så er det fint lite som er sammenliknbart annet enn manglende mens og ømme nipler... Hahahahaha

Sier den ikke at jentebabyen stjeler skjønnheten din? Jeg var veldig kvisete med datteren min,men nå er huden min flott:-) så får vi se om det stemmer da :-p

Du er ikke alene med å være kvisetryne om dagen :p

Jeg hadde veldig fin hud med datteren min. Alle trodde jeg skulle få en gutt. Hadde også tutmage. :confused: Huden og symptomene nå er nesten identisk med forrige gang, så det blir spennende å se om det blir jente denne gangen også :D

Har slitt med huden siden jeg sluttet på p-pillene. Nå er den blitt verre :/
Mannfolket er overbevist om at det er jente og har vært det siden før unnfangelsen. Så får se :p
Vurderer seriøst time til hudpleier!

Sliter også veldig med kviser i disse dager :( kan ikke huske å ha hatt det forrige svangerskap..

Har også masse kviser, skikkelig irriterende. Når ei endelig er borte kommer det to nye.. :banghead:

Last edited:
Tilogmed gubben måtte kommentere de der kvisene! :P

Back
Topp