Kvisetryne

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Jeg er så lei av å være pizzatryne! Føler knapt det er vits å pynte seg i jula, for jeg ser jo helt jævlig ut uansett hva jeg ikler meg når jeg er full av sår og puss i ansiktet.

Noen som har hatt samme greie, men at det har gått over? Noen kvisete damer med barn fra før som kan trøste meg med at det går over i uke 20 eller noe?

Jeg har det akkurat likt, og hadde nesten aldri noen kviser eller noe før og nå er jeg full av dem.
Håper at du med tidligere erfaring kan svare på dette.

Vi får pynte oss ekstra mye og ha en vill øyenskygge sånn at vi tar oppmerksomheten bort fra kvisene :-Phehe

Blæ! Jeg og.. Jeg var så ille en periode at jeg ikke turde gå ned i kantinen på jobben for jeg ville ikke at noen skulle se meg :(

Jeg sliter med kviser til vanlig pga pcos og under dette sv.skapet har det tatt helt av :(

Med storebror ble jeg bedre etter ca 4 mnd og fikk kjempe fin hun.. Men ikke denne gangen :( det er fortsatt tid på at det kan roe seg, så håper at det gjør det..

Med en gang jeg er ferdig med ammingen (om den går i orden) så skal jeg starte på roaccutan.. Jeg håper det hjelper:)

Samme her.... :( Verre nå enn da jeg var tenåring!! Det ble bedre etterhvert men ble verre igjen i slutten sist. Hehe.

Her er det også verre enn i tenårene, og jeg har ingen viljestyrke når det kommer til å ikke klemme på dem. Huden min har vært gullefin i åååårevis. Neste svangerskap håper jeg blir et sånn der glødesvangerskap.

Jeg har aldri slitt med kviser før, men har nå gjort det siden dag 1 :( i ansiktet og på ryggen :( sies at de som har problemer med kviser får jente! Vet dere hva det blir? Vi får jente :) ...håper kvisene gir seg snart!

Jeg har aldri slitt med kviser før, men har nå gjort det siden dag 1 :( i ansiktet og på ryggen :( sies at de som har problemer med kviser får jente! Vet dere hva det blir? Vi får jente :) ...håper kvisene gir seg snart!
Kvisene og fet hud kom et par dager etter eggløsning, så rimelig fra dag en her også. Fryktelig irriterende. Her er det gutt :)

Sliter med det samme.. Føler jeg plutselig ble tenåring igjen.. :(

Har hatt det både nå og med første. Begynner å gi seg her. Straks 16 uker. Mener det hang på litt lengre første gangen...

Etter å ha slitt med kviser i flere år, gikk dem bort å har vert så og si kvisefri i over ett år... Nå er kvisene tilbake... Skikkelig dritt :/

Nå har det kommet hit også! Kom først rundt uke 15, håper det gir seg snart. Synes å huske det bare har vært en liten periode de andre svangerskapene så håper det gir seg forholdsvis kjapt! Skikkelig dritt å se sånn ut!

Å jada, ser jo ikke ut i ansiktet.
Ikke plaget med kviser til vanlig,men nå er det ille.

Jeg har også MYE kviser. Ansikt, rygg,brystet osv. :S Håper virkelig det går over snart..! Blir vel kanskje bedre når sola får skint litt :-)

Åh, min gjeng! Her er det mye kviser og tørr hud for tida. Og kvisene blir verre av fuktighetskremen...

Velkommen pizzakropp! Jeg slapp unna med antall kviser som kunne telles på en hånd under ungdomstida mi.. Nå er det bare kviser over alt!! På rompa, "i" rompa, ryggen, under armene, på puppene, ansiktet, håret, låra, mellom beina - over alt!!
Sønnen fant kviser på ryggen min og syntes såååååå synd på meg :p sånt hadde han jo aldri sett på meg før :p

Back
Topp