Kviserygg!

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Ryggen er dekt av bittesmå kviser som klør som besatt.. værst nå som det er varmt.. også en del i panna.. og haka.. noen som vet om noe som hjelper?? Har ALDRI kviser ellers, hadde til og med ikke kviser i ungdomstiden.. :p

Jeg hadde det i helgen i pannen! Følte det hjalp å være ute i solen☺️

Er mest plaget i ansiktet, hovedsakelig rundt munnen og ved kjeven... Skikkelig irriterende! Man føler seg liksom aldri "fresh" :-(

Sliter veldig i ansiktet... Spesielt panna.. :/ IKKE gøy....

Jeg har kviser overalt! Tilogmed på beina av inngrodd hår! Klør og klør... Har omtrent bare vokset bort hår og ikke barbert, men aldri vært såååå gale før! Pluss at håret vokser så innmari fort nå. Og plutselig masse lange hår i ansiktet! Halleluja... (Tommel ned!)

Har aldri hatt noe problem med kviser selv! Mens nå har jeg fått masse i ansiktet, brystet og ryggen :(

Wææ, jeg har også masse på både rygg og bryst! Aldri hatt problem med kviser Før. Har ikke I ansiktet nå heller. Føler meg skikkelig ufresh.

Har aldri hatt problemer med kviser, har hatt to faste som har kommet en gang i mnd. Nå popper de opp på haka, overleppa, panna, kinnet og øverste del av ryggen og nakken. Jada!

Er så godt at det ikke bare er meg :) hehe. (Ikke det at jeg unner noen det problemet altså, men fint å ikke føle seg alene om det) Skulle ønske det fantes en kur så de forsvant, men må vel bare holde ut.. :p

Back
Topp