kviser

Fått sin egen Emily

Gift med forumet
Grusomt, grusomt [:(]

Plutselig i overigår dukket det opp masse små kviser og nå blir de bare flere og rødere [:'(]

Dumme hormoner [&o]
Noen andre som har det sånn? [&o]

Uff kviser er kjipt, hadde en periode i begynnelsen men som ser ut til å ha roet seg noe nå heldigvis!! Blir sikkert bedre for deg også!!

ORIGINAL: EogR

Yes, helt likt!!!!! det viktigste er at du ikke bruker fete kremer på det! Da tilstopper du porene og kan gjøre det bare vondt værre!

Okay, da skal ingen fete kremer i nærheten av overkroppen min til det her går bort [>:]

Takk for tipset snupp! [:)]

Ja jeg kjente det plutselig i går kveld faktisk... jeg hater kviser!!![:@] Men håper det går bort etterhvert som dere antyder.[:D]

ORIGINAL: EogR

Fortsetter det og blir i ansiktet også, så må vi nok bare regne med at det blir to tuller som kommer ut... hihi... mye kviser under graviditeten = jente, sies det jo ;)))

hihihi, jeg vet

Samboeren sa at jeg skulle trøste meg med at dette er jo fordi det er en liten jente,
han leser nemelig like mye om kjærringråd og sånn som meg.
Og bruker de rådene til ønsketenkningen sin, det er helt sikkert [8D]

Men så klart, hvis belønningen er ei lita tulle (eller en liten gutteladd) så overlever jeg disse kvisene asså.

Krysser fingrene for vi allikevel slipper å bli så alt for hardt ramme jeg, EogR [;)]

Jeg ser også slik ut, om det er noen trøst[8D]
Hadde det hele sist svangerskap også, så har på en måte vendt til meg det at: er man gravid, så må man tåle slike ting, hehe[8D]

Bare prøve å holde fingrene borte og ikke plukke, for da blir det verre. Jeg er så klåfingra jeg, at jeg så ut som en kjøttkake sist.. hehehe...

Jeg og... akkurat nå er det ikke så ille på brystet, men har masse masse sånne i panna :S 

Jeg ser akkurat likens ut, og har MASSE på ryggen også!

Priser meg lykkelig for at det er bare noen få i ansiktet da....

Når jeg gikk med storebror hadde jeg ikke en kvise for hele svangerskapet, helt utrolig fint hud, så det spørs om det er ei jente inni der denne gangen? :p

ORIGINAL: tuttilutt

Jeg ser også slik ut, om det er noen trøst[8D]
Hadde det hele sist svangerskap også, så har på en måte vendt til meg det at: er man gravid, så må man tåle slike ting, hehe[8D]

Bare prøve å holde fingrene borte og ikke plukke, for da blir det verre. Jeg er så klåfingra jeg, at jeg så ut som en kjøttkake sist.. hehehe...

hele svangerskapet? *et lite sukk*

jaja, verdens beste belønning, får konsentrere meg om det.

Så liksom for meg en kjøttkake som gikk vandrende bortover når jeg leste den setningen [:D]

Skal prøve å ikke plukke jeg, takk for rådet! [:D]

Back
Topp