Kviser?

¤Steinbukk¤

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som er plaget av kviser? Jeg er i uke 26, og det er like ille fortsatt. Det begynte umiddelbart etter at jeg ble gravid.

Jeg er inne i en sikkelig kviseperiode selv og synes ikke noe om det. Håper det går bort snart. føler meg så lurvete på en måte [:)]

Har såååå mye!! Hadde liksom håpet at det skulle bedre seg, men vet ikke når det skulle skje i såfall. Har masse kviser på ryggen og brystet, så det er helt uaktuelt med singlet og kjoler til sommeren om ikke dette bedrer seg[:@]

Men, men, har slippet andre plager, så jeg skal ikke klage for mye vel..

M

Fikk masse kviser i begynnelsen, og nu har dem kommet tilbake... Hormona, vettu...[:'(]

Plaget med en del på ryggen/nakken de første fire månedene, men det er på vei til å gå over... hjelper sikkert å drikke en del vann.

Denne gangen er jeg ikke så plaget, men sist jeg var gravid hadde jeg så mye kviser at jeg var glad jeg gikk gravid på vinteren for da kunne jeg gjemme meg bort i høyhalsete ullgrensere. Jeg så forferdelig ut. Legen min skrev ut resept på krem (husker ikke hva den heter) som hjalp!

Takk for svar!! Bånn med kviser, men godt å høre at det er flere enn meg likevel.. Har ikke så mange andre store plager, så noe skal det vel være.

Yes.. Mer kviser nå enn jeg hadde før. Da hadde jeg så og si ingen og nå popper de opp titt og ofte.. [:@]

begynner å merke litt  kviser jeg å..ikke sånn voldsomt,men veldig irriterende! men d går vel over etterhvert

Jeg har fått et par ektra kviser i ansiktet, men ikke store greiene.. Håper jeg slipper å bli plaget med det der, for det må jo være forferdelig!

jo takk - spesielt hals, skuldre, bryst... kjempegøy!![:@]

Jeg fikk en en god del i begynnelsen jeg da, men når jeg var sånn ca halvveis og litt til, begynte de å forsvinne. Nå har jeg nesten ingen.[:)]

Jeg hadde ganske mye I begynnelsen, Men det begynnte vel og bedre seg ca I Uke 12 - 13 her.... [:D]

JA - på ryggen og litt på brystet. Utrooolig plagsomt [:@]
Hvorfor står det ikke noe om dette i de heftene vi får på 1 kontrollen tro - er jo tydeligvis ganske vanlig?
Anyway, håper de forsvinner etter hvert. Drikker mye vann og smører meg med lition slik at huden ikke blir så tørr ( da dannes det baremer kviser. )

Lykke til alle :)

Huff ja.. eneste jeg gleder meg mer til å få tilbake etter fødselen enn magen, er huden.. ser nesten ut som jeg er fjorten igjen *hihi*

Fikk endel på haka... ikke sånn store, men det er noen nupper der. PLAGSOMT[:'(]

Back
Topp