Kviser..

Pingvin1

Glad i forumet
Vårspirene 2021
Skuddårsspirene 2024
Har i utgangspunktet hatt kjempebra hud de siste to mnd, men plutselig denne uka oppdaget jeg først noe store, vonde kviser bak øret.. I løpet av uka har dette blitt til et stort kviseutbrudd nedover halsen og på brystet.

Det ligner på sånne vonde hormonkviser, og sitter dypt. Noen andre i samme båt? Eventuelt, noen som har tips som kanskje kan gjøre de litt mindre vond (og mindre generelt)?:sorry:
 
Jeg har masse kviser. Hatt det siden starten nærmest, i ansiktet, halsen og på brystet. Alt fra store til små. Mener de forsvant før uke 12 med førstemann, men disse virker som har tenkt å bli. Har dessverre ingen gode råd :( Husker jeg spurte legen min med første om han visste om noe som fungerte og som gravide kunne bruke, men nei. Han mente det var ikke noe å gjøre.
 
Eg og slit med store kviser på haka og i panna.. Heilt grusomt. Eg snakka med legen om det, men det er ikkje noko me kan ta som funkar no under graviditeten. Eg går uten sminke så mykje så eg kan, rensar og fuktar huden. Håpar dei forsvinn snart!
 
Åh, takk for svar! Håper også at de forsvinner snart..
 
Jeg hadde det også for noen uker siden, gikk heldigvis over av seg selv etter noen få uker
 
Jeg jobber som hudterapeut og har til vanlig veldig lite kviser... men nå har jeg masse på kinn og hake:oops::oops:
 
Jeg har noen få kviser nå, men i første graviditet hadde jeg masse, i ansiktet, på brystet og på ryggen..... det varte hele graviditeten ut :(
 
Jeg har noen få kviser nå, men i første graviditet hadde jeg masse, i ansiktet, på brystet og på ryggen..... det varte hele graviditeten ut :(

iik, håper for all del at jeg skal slippe det ut hele graviditeten. De er så vonde... Håper du slipper unna denne gang!
 
Jeg har også fått veldig uren hud. Masse kviser både i ansiktet, på brystet og på skuldrene.. vondt og stygt:banghead:
 
Jeg har slitt med uren hud helt siden jeg slutta med p-piller ved årsskiftet :( Var på sitt verste tidlig i sommer og gikk på selvtilliten løs. Er litt bedre nå, men fortsatt ikke bra. Håper det roer seg snart :smiley-angelic001
 
Jeg husker jeg slet veldig med dette forrige svangerskap, men det ga seg utover i graviditeten og jeg har aldri hatt så fin hud før som når jeg amma! Følte huden min hadde en helt egen glød og det var aldri kviser, i motsetning til at jeg hele livet har slitt med store vonde kviser og akne. Håper det samme skjer denne gangen:smiley-angelic001
 
Jeg har fått kviser i nakken, under hårfestet. Sykt vonde :hungover:
 
Back
Topp